Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

سئو سایت و پنالتی شدن در گوگل

  • نویسنده موضوع mcseo
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı ترفند گوگل
Konu Başlığı سئو سایت و پنالتی شدن در گوگل
نویسنده موضوع mcseo
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan mcseo

mcseo

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Apr 16, 2016
ارسالی‌ها
34
پسندها
6
امتیازها
0
وب سایت
mcseo.ir

اعتبار :

ممکن است این جمله را شنیده باشید که گوگل سایتی را پنالتی نموده است و از نتایج جستجو حذف و یا با افت بسیار زیادی همراه نموده است. اما چه دلایلی منجر به پنالتی شدن سایت در گوگل می شوند و سئو سایت و نیز اصول بهینه سازی سایت چگونه می تواند از این امر جلوگیری و یا در بهبود آن عمل عمل نماید. در ادامه به تشریح بیشتری در خصوص دلایل پنالتی شدن سایت در گوگل و نیز اصول سئو سایت جهت رفع پنالتی شدن سایت خواهیم پرداخت.




سئو و پنالتی شدن سایت در گوگل
چه موقع بیان خواهیم نمود که سایت پنالتی شده است؟ فرض نمایید سایت شما در کلمه کلیدی خاص در رنکینگ بالایی قرار دارد اما به یکباره شاهد این خواهید بود که در نتایج جستجو قرار ندارد و یا با افت بسیار بالایی همراه شده است. این افت می تواند در یک کلمه کلیدی و یا در بیشتر صفحات شما با کلمات کلیدی مختلف همراه شود که اغلب بدین صورت خواهد بود.





سئو و دلایل پنالتی شدن سایت در گوگل
اما چه دلایلی منجر به این خواهد شد که گوگل سایت شما را پنالتی نماید. سایت شما می تواند به واسط الگوریتم های مختلف پنالتی گردد. ممکن است شما محتوای با کیفیت ، محتوا با حجم کم ، محتوای کپی شده در سایت خود به انتشار نمایید که در این صورت محتوای سایت شما بی کیفیت می باشد و به واسط الگوریتم پاندای گوگل پنالتی می گردد. یا فرض نمایید که شما بک لینک های بی کیفیت در حجم بالا دارید و یا بک لینک های بی کیفیت نوفالو تنها تهیه نموده باشید و یا لینک اسپمی و یا حذفی در تعداد بالا داشته باشید. در این صورت الگوریتم پنگوئن گوگل شما را پنالتی می نماید. یا اینکه بنرهای تبلیغاتی در حجم بالا و در تعداد بالا گذاشته باشید که در این صورت به واسط الگوریتم مرغ مگس خوار پنالتی می گردید. در واقع اگر شما مغایر و مخالف با هر یک از الگوریتم های گوگل عمل نمایید موجب پنالتی شدن سایت خود خواهید شد.





سئو سایت در نجات از پنالتی شدن سایت
با توجه به پاراگراف بالا اگر سایت شما به واسط دلایل یاد شده پنالتی شده باشد چگونه می توانید به واسط اصول سئو سایت آن را از پنالتی شدن نجات دهید. در ابتدایی ترین گام باید دلیل پنالتی شدن سایت خود را بدانید. اینکه گوگل به چه دلیلی سایت شما را پنالتی نموده است.


نجات از پنالتی در الگوریتم پاندا
اگر سایت شما به واسط محتوا و الگوریتم پاندای گوگل پنالتی شده باشد در این صورت باید به تولید محتوای با کیفیت اقدام نمایید و نیز محتواهای قبلی را ادیت و ویرایش نمایید و سچس محتوا را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذارید. پس از مدتی بهبود در رنکینگ خود را شاهد می باشید و از پنالتی گوگل نجات خواهید یافت. البته باید مدت زمانی را صرف نمایید تا اعتبار منفی که پیش از این کسب نموده بودید را به واسط تولید محتوای با کیفیت، به اعتبار مثبت تبدیل نمایید.





نجات از پنالتی در الگوریتم پنگوئن
اگر سایت شما به واسط بک لینک های نادرست و بی کیفتی که تهیه کردیده اید پنالتی شده باشد در واقع به واسط عملکرد الگوریتم پنگوئن گوگل بوده است که برای نجات از این پنالتی باید به تولید بک لینک ها و لینک گذاری خارجی با کیفیت و معتبر اقدام نمایید. گرفتن لینک از سایت های معتبر ، حذف لینک های نامعتبر در سایت های بی کیفیت که در حجم بالا گذاشته شده است و ایجاد یک پروفایل بک لینک معتبر می تواند شما را از پنالتی الگوریتم پنگوئن گوگل نجات دهد.




منبع:
[h=1]سئو سایت و پنالتی شدن در گوگل[/h]
 
بالا پایین