Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

فناوری ترمووود

اطلاعات موضوع

Kategori Adı عمران
Konu Başlığı فناوری ترمووود
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

فناوری ترمووود
در سالهای اخیر انجمن ترمووود فنلاند توانسته با دستیابی به تکنولوژی های جدید و با ایجاد شرایط خاص در کوره های ترمو، به شکست مولکولی سلولز چوب دست یابد و از این گذر چوب را تبدیل به ماده ای نماید که مولکول آب با آن ترکیب نمی شود و در تمام شرایط محیطی دارای رطوبت ثابتی است.
ایجاد خاصیت ترمو با تیمار حرارتی یا Heat Treatment در مقام مقایسه با تمام روشهای خشک کردن چوب، مطمئن تر و طبیعی تر ولی گرانتر است. لذا چوبهای ترمووود حاصل این فرآیند در مقایسه با چوبهای دیگر که به روشهای دیگری خشک یا اشباع می گردند، 100% مقاوم ولی از لحاظ قیمت گرانتر است.
استفاده از ترمووود در نمای چوبی
استفاده از چوب در نمای ساختمان آرزوی دیرینه معماران بوده و با استفاده از ترمووود داشتن نمای چوبی زیبا و مقاوم اکنون دست یافتنی است. استفاده از ماده طبیعی ارگانیک مانند چوب در نمای ساختمان، ساختمانها را صمیمی، گرم و دوست داشتنی می نماید و در تراکم فولاد و آجر و سیمان، عنصری بی بدیل در بر انگیختن حس فراموش شده آشتی با طبیعت در انسان است.
بهره گیری از چوب طبیعی ترمووود در نمای ساختمان، زیبایی، لطافت و گرمی فراوانی به نما می بخشد و ساختمان را به نمادی متفاوت از بنای زیبا با معماری ساده تبدیل میکند و فراگیری آن در شهرهای خاکستری دودزده باعث بازگشت طبیعت به زندگی شهری امروز خواهد شد.


منبع : ترموود
 
بالا پایین