Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

درب ضد سرقت ترکیه ای

اطلاعات موضوع

Kategori Adı عمران
Konu Başlığı درب ضد سرقت ترکیه ای
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

درب های ضد سرقت مدل های مختلفی دارد که یکی از مدل های آن درب ضد سرقت ترکیه ای است که ازهر لحاظ کیفیت ، قیمت و ظاهرنسبت به بقیه ی درب ها بهتر می باشد ودارای رتبه اول درهمه کشورها قراردارد و اینکه ازنظر کیفیت دارای درجه بالایی می باشد و مرغوب می باشد وازنظر امنیت مکان های مورد نظر را حفاظت میکنند. این گونه دربها درکشور ترکیه ساخته می شود و همچنین دارای اشکال مختلف ورنگ های متفاوت هستند.
ویژگی درب های ضد سرقت ترکیه ای:
از جمله ویژگی های درب های ضد سرقت دارای چهارچوب و روکش ولولاویراق آلات میباشد. همچنین سایزهای چهارچوب ولنگه درب های ضد سرقت در مدل ها و سایزهای مختلف در بازار موجود است.
در این درها قابلیت متصل کردن چشمی وقفل شب بند و یا هر گونه وسیله ای که بر روی درب های دیگروجود دارد دراین درب ها نیزقابل متصل شدن است.در این گونه درب ها لولاها پنهان نمی باشند و اما ازسمت داخل قابل مشاهده هستند وتعداد این لولاها ۴عدد میباشد که قابلیت تنظیم وریگلاژکردن درب ها را انجام می دهد.موضوعی که در مورد چهارچوب این نوع درب ها میتوان گفت آن است که اختلاف سطح کمی بین سطح بیرونی چارچوب ولنگه درب زیاد است و همچنین دارای طول ۱۷ سانتی متراست و از ورق های با ضخامت بیش از ۲/۱میلی متر مورد استفاده قرار می گیرد و عرض لنگه این درب ها ۹سانتی متر میباشد. .همچنین نیز کلیدهایی بر روی این درب ها می باشد که بیشتر تعداد هشت عدد می باشد.و البته در مورد این نوع دستگیره هم میتوان گفت که دستگیرهای که دارای اهرم اند بر روی آنها سوار شده است. همچنین بر روی این گونه درب ها یک نوع قفل متصل شده است که هنگامی که بطور همزمان کلید را می چرخانید همه زبانه ها از دو جهت وارد چهارچوب می شود. یکی از ویژگی های دیگر این نوع درب ها وزن سنگینی که دارند باعث با ارزشتر شدن این نوع درب ها می شود. درمورد نصب این گونه درب ها به مدت دو دقیقه نیاز است ونسبت به دربهای چینی وایرانی زمان بیشتری لازم است.
انواع روکش درب ها ی ضدسرقت:
روکش در این نوع دربها به ۲ دسته کلی تقسیم میشوند:
۱-ام دی اف روکش دار طبیعی چوب:
در ساخت و تولید درب های ضد سرقت ترکیه ای وایرانی ازاین نوع روکش بصورت قابل چشمگیری استفاده می شود .دراین گونه ازروکش ها یک نوع ورقه از چوب برروی ام دی اف قرار می گرد که می توانیم این لایه را از چوب های مختلفی درست کنیم.یکی ازرایج ترین ام دی اف روکش دار چوب روکش ملچ است.
درب ضد سرقت ترکیه ای ازلحاظ ساخت :
به سه دسته کلی تقسیم میشود .۱- تک لنگه ۲-یک ونیم لنگه ۳-دولنگه تقسیم می شود که ساخت تک لنگه در سایز ۱۱۴در۲۱۸سانتی متر است.و در ساخت دولنگه اندازه آن ۱۵۵در۲۱۸سانتی متر الی ۲۱۸در ۲۰۰سانتی متر است .ودر ساخت یک ونیم لنگه ۲۱۸در ۱۳۵سانتی متر الی ۲۱۸در ۱۵۰سانتی متر است.
۲-ام دی اف روکش پی وی سی:
از این گونه ام دی اف موجود می توان برای کابینت,درب های ضد سرقت و…استفاده کرد.دراین حالت است که ورقه های ام دی اف را با روکش های ملامینه ویا ملامینه وارد نمی کنند واز روکش های پی وی سی استفاده میکند.پی وی سی همان پلی وینیل کلراید است که از صفحات پلاستیکی انعطاف پذیر ساخته می شود و به آن دلیل که نرم وانعطاف پذیری بالای پی وی سی دارد از آنها به عنوان روکش استفاده می کنن دو طرحی که مورد نظر است را روی ام دی اف اجرا می کنند وپس از آن از روکش هایی که پی وی سی هستند با ضخامت های متفاوت بین دو دهم تا چهار دهم روی آن وکیوم می کنند.موارد استفاده ی این نوع روکش ها برای محیط های مرطوب ونم دار ویا جاهایی که درمعرض نور خورشید هستند بهتر است استفاده نشود به دلیل آنکه چسبی که هنگام وکیوم کردن برروی ام دی اف استفاده می شود دردمای بالاتر از۸۰ درجه فعال می شود وباعث کمتر شدن عمر این درب ها میشود ولازم است که بدانیم که درب های ضد سرقت ترکیه ای وایرانی بیشتر ازاین روکش استفاده می کنند.
انواع درب های ضد سرقت ترکیه ای :
۱- درب ضد سرقت ترک مونتاژداخل
۲- درب ضد سرقت ترک وارداتی
درب ضد سرقت ترکیه ای وارداتی:
این مدل از درب ها ازتمامی درب های ضد سرقت بهتر وبا کیفیت ترهستند ومشخص است هرچه قدر کیفیت بالاترباشد هزینه نیز بالاتر میرود واین نوع دربها گران قیمت ترین نو ع از دربهای ضد سرقت است وکشور ساخت این دربها کشورترکیه میباشد.
درب ضد سرقت ترکیه ای مونتاژ داخل:
این مدل از درب ها در داخل هرکشور تولید میشود تمام قطعات را ازکشور اصلی(ترکیه)وارد میکنند وفقط مسئولیت مونتاژکردن(سوارکردن قطعات)را بر عهده دارند وبعد از آنها استفاده می کنند.واین مدل درب ها ازنظر کیفیت و ظاهر و ساختار شبیه درب های وارداتی می باشند.در این نوع درب ها از اجزای همه درب های ضدسرقت استفاده می شود.


منبع : درب ضد سرقت
 
بالا پایین