Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

انسان امانت خداوند و امانت دار او برروی زمین است

اطلاعات موضوع

Kategori Adı معرفی کتاب
Konu Başlığı انسان امانت خداوند و امانت دار او برروی زمین است
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

ودکان مسلمان معتقدند که:
انسان امانت خداوند و امانت دار او برروی زمین است

خداوند به کسی که قرآن بخواند، پاداشی بزرگ خواهد بخشید. به گزارش روابط عمومیِ مؤسسه ی انتشارات قدیانی، کتاب "ما کودکان مسلمان"در 12 جلد، سروده‌ی مریم اسلامی و تصویرگری متفاوت و زیبایِ مامک رزمگیر و منصوره محمدی روانه ی بازار کتاب شد.

انسان ها نزد پروردگار دارای مقام بالایی نسبت به دیگر موجودات هستند. خداوند به انسان اهمیت داده و به او احترام می گذارد. انسان امانت خداوند و امانت دار او برروی زمین است. در دین اسلام، انسان به مراقبت از جسم و روح و اعضای بدنش سفارش شده است.مریم اسلامی، شاعر کودک، در طول فعالیت خود توانسته با یاری گرفتن از مفاهیم ارزشمند و مهم که جایگاه ویژه ای در زندگی کودکان و نوجوانان دارد و همین طور واژه های ساده و روان، در راهنمایی رساندن به این نسل بسیار موفق عمل کند.

مریم اسلامی، با شعرهایی درباره ی قرآن، نماز، امانت داری، نیکی به پدر و مادر، حق همسایه، راست گویی، شکرگزاری، روزه، پاکیزگی، مراقبت از خود، رازداری و خوش قولی نکاتی ارزشمند را در راستای آموختن مفاهیم اعتقادی، با مخاطب، در میان گذاشته است.در این مجموعه آمده:" بابایم از من قول می خواست/ من هم به او یک قول دادم/ کم کم شدم خیلی صمیمی/ با دفتر مشق و مدادم/ در کارنامه، نمره هایم/ امسال خیلی خوب و عالی ست/ از درس های سخت حتی/ شکر خدا آورده ام بیست" تصویر و تصویرگری همانند شعر و کلام آهنگین، یکی از برجسته ترین مواردی است که می تواند با انسان ارتباط برقرار کند و وقتی این دو به درستی و زیبایی کنار هم قرار می گیرند می توانند بهترین منبع برای یاری رساندن به نسلی باشند که نیازمند دانستن هستند.

در بخش دیگری از این مجموعه آمده:" یک خانه دارم/ از باغ، بهتر/ مثل درخت اند/ بابا و مادر/ با هم که هستیم/ مثل بهاریم/ در شهر گل ها/ ما خانه داریم".

منبع : کتاب کودک
 
بالا پایین