Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

عاشق نقش منفی هستم

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı معرفی هنرمندان هنر هفتم
Konu Başlığı عاشق نقش منفی هستم
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

گاهی یک تلنگر و یک نقش کافیست تا توانایی یک بازیگر را بشناسند.

به گزارش افکارنیوز، الهه حصاری بازیگر جوان سینما در خصوص عوامل موفقیت یک بازیگر بیان کرد: موفق شدن یک بازیگر در درجه اول به خودش و توانایی‌هایش بستگی دارد و اینکه چه انتخاب‌هایی داشته باشد و اینکه چه فیلمسازانی به او نقش بدهند.

وی در ادامه افزود: اما از نظر من بازیگر باید شانس دیده شدن و به چشم آمدن داشته باشد. گاهی یک تلنگر و یک نقش کافیست تا توانایی یک بازیگر را بشناسند و این هم می‌تواند به خواست و لطف خدا اتفاق بیفتد.

بازیگر «نقشِ‌نگار» با اشاره به نقش‌هایی که تاکنون بازی کرده است، گفت: در میان فیلم‌هایی که در آن‌ها ایفای نقش کرده‌ام، تقریبا همه را دوست دارم اما دو فیلم «بی‌تابی بیتا» و «نگران نباش سارا» را بیشتر از بقیه دوست دارم. برای بازی در «نگران نباش سارا» جایزه بین‌المللی هم گرفته‌ام که برایم خیلی لذت‌بخش بود.

وی در ادامه عنوان کرد: بازیگر باید بتواند نقش‌های مختلف را بازی کند. من دوست دارم نقش منفی هم بازی کنم. اما شخصیت من و فیلم طوری باشد که در آخر قصه مخاطب متوجه منفی بودن شخصیتم شود نه در جریان فیلم.

حصاری با اشاره به انتخاب فیلم خوب در پیشرفت بازیگر گفت: من هم مثل بازیگران دیگر دوست دارم کار خوب انجام بدهم و در فیلم خوب ظاهر شوم. تفاوتی ندارد که کارگردان جوان و کار اولی باشد یا مجرب و با سابقه. مهم این است که یک فیلم خوب ساخته شود و ساخت فیلم خوب از هر دو قشر جوان و با سابقه بر‌ می‌آید. کار با فیلمساز با تجربه به دانش و آگاهی بازیگر کمک می‌کند و جذابیت دارد و کار با فیلمساز جوان چون درک بیشتری بین جوانان وجود دارد، موجب ایجاد حس خوب می‌شود.

بازیگر «بی‌تابی بیتا» با اشاره به فیلم‌های خوب سال 94 و فروش خوب گیشه اظهار داشت: همه فیلم‌های جشنواره سی و چهارم فجر خوب بودند. اما من سه فیلم «ابد و یک‌روز»، «بادیگارد» و «خشم‌ و هیاهو» را بیشتر از فیلم‌های دیگر دوست داشتم. در مجموع به‌ دلیل اینکه سال پر رونقی داریم، خوشحالم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و از ته دل آرزوی رونق و فروش خوب برای سینما در سال‌های آینده دارم. چون وقتی فروش خوب است، انگیزه و حس و حال خوبی به اهالی سینما دست می‌دهد و تشویق به کار و فعالیت سینمایی می‌شوند.

این بازیگر با اشاره به لزوم تنوع ژانر در سینما بیان کرد: من از میان ژانرهای مختلف تراژدی را دوست دارم. اما فیلم و نقش خوب می‌تواند در هر ژانری رقم بخورد. حتی در یک فیلم طنز می‌تواند یک نقش جذاب وجود داشته باشد.

وی در پایان در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود گفت: برای بازی در یک فیلم سینمایی دعوت شدم که هفته آینده قرار است کار شروع شود.

گفتنی‌است؛ الهه حصاری از سال 86 وارد سینما شده و در فیلم‌هایی چون «زن‌ها شگفت انگیزند»، «زنان ونوسی، مردان مریخی»، «بی‌تابی بیتا»، «انتهای خیابان هشتم»،« قاعده تصادف»، «نقشِ نگار» و «داره صبح میشه» به ایفای نقش پرداخته است.
 
بالا پایین