Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

پیام عاشقانه به زن شوهردار یک زندگی را متلاشی کرد

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار حوادث
Konu Başlığı پیام عاشقانه به زن شوهردار یک زندگی را متلاشی کرد
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

[h=2]فرمانده انتظامی بم از دستگیری فردی که با ارسال پیام های عاشقانه به یک خانم جوان موجب ایجاد حس بدبینی برای همسر وی و زمینه ساز جدایی این دو زوج شده بود، خبر داد.
[/h]



مزاحمت با پیام عاشقانه

سرهنگ محمد رضا فداء" گفت:خانمی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا شهرستان بم مراجعه و در خصوص ارسال پیام های غیراخلاقی و ابراز محبت به وی توسط یک فرد ناشناس از طریق نرم افزار واتس آپ شکایتی طرح کرد.
وی افزود: با توجه به اینکه ارسال این پیام ها و ایجاد مزاحمت باعث شده بود همسر وی نسبت به او بدبین و با وجود دو فرزند تقاضای طلاق کند موضوع بطور ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.
فرمانده انتظامی بم بیان داشت:با انجام استعلام فنی و پیگیری کارشناسان آن پلیس هویت صاحب شماره همراه مزاحم مشخص شد که در ادامه مراحل تحقیق صاحب این شماره نسبت به وجود این سیم کارت به نام خودش اعلام بی اطلاعی کرد و پس از محرز شدن حقیقت ادعای وی،تحقیقات در خصوص شناسایی هویت واقعی فرد مزاحم ادامه یافت.
سرهنگ"فداء" خاطرنشان کرد:در نهایت با انجام استعلامات و پیگیری های بعمل آمده هویت واقعی متهم شناسایی و این فرد با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد و به دست یابی به شماره زن جوان از طریق گروهی در واتس آپ و ایجاد مزاحمت برای وی به وسیله سیم کارت شخص دیگر اقرار کرد.
فرمانده انتظامی بم در این زمینه توصیه کرد: شهروندان خصوصاً بانوان از عضویت در گروه ها و شبکه های اجتماعی تلفن همراه که اعضای آنها را نمی شناسند به طور جد خودداری و از پاسخ به درخواست های افراد ناشناس در این شبکه ها و نرم افزارها اجتناب کنند.
این مسئول انتظامی در پایان یادآور شد: شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکین تلفن سیار به آدرس mobilecount.cra.ir از تعداد سیم کارت های ثبت نامی به نام خود مطلع و در صورت وجود سیم کارت هایی به نامشان که بدون اطلاع آنها استفاده می شود از طریق مبادی مربوطه نسبت به جلوگیری از بهره برداری آنها اقدام نمایند.

رکنا
اخبار مرتبط:
عاقبت مزاحمت های استاد دانشگاه انتقامجو / دردسر وحشتناک برای استاد
مزاحمت زنانه برای گرفتن انتقام
درخواست طلاق برای شبکه های اجتماعی/ تلگرام زندگی زوج جوان را سیاه کرد
مزاحمت تلگرامی برای همسر مدیر کارخانه!
شکایت مرد برای مزاحمت دوست پسر سابق تازه عروس
 
بالا پایین