Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

برترین جاذبه های گردشگری هانگزو

اطلاعات موضوع

Kategori Adı کشورهای آسیای میانه
Konu Başlığı برترین جاذبه های گردشگری هانگزو
نویسنده موضوع نازنین زهرا91
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan نازنین زهرا91

نازنین زهرا91

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 27, 2016
ارسالی‌ها
10
پسندها
5
امتیازها
0

اعتبار :

برترین جاذبه های گردشگری هانگزو

Best Tourist Attractions in Hangzhou

شهر هانگزو بسیار زیباست و سالانه گردشگران بسیاری برای سفر این شهر را انتخاب کرده و جذب آن می شوند. هر کدام از جاذبه هایی که معرفی می شوند را می توان به عنوان برترین جاذبه های گردشگری هانگزو بر شمرد. هرچند که هر یک از این موارد به تنهائی می توانند انگیزه لازم را برای سفر به این شهر زیبا برای هر گردشگری به وجود آورد.
اگر می خواهید بلیط هواپیما تهیه کنید ولی از روش آن اطلاعی ندارید و یا علاقه مند به شناخت جاذبه های گردشگری هانگزو هستید مطالب ما را دنبال کنید.





1.وست لیک

اگر به هانگزو سفر کنید ولی به دیدن وست لیک نروید مثل این است که اصلا به این شهر سفر نکرده اید. این دریاچه در قلب هانگزو واقع شده و از زیباترین دریاچه های هانگزو می باشد. وست لیک از سه طرف توسط تپه ها احاطه شده و در آن انواع معابد، بتکده یا پاگودا، باغ ها و سایت های تاریخی دیده می شود. اگر دوست دارید زیبایی های وست لیک را ببینید می توانید دوچرخه کرایه کنید و یا در دریاچه سوار قایق کروز شوید.




2.بتکده لی فنگ

بتکده لی فنگ در سال 977 میلادی در زمان سلسله سونگ شمالی در جنوب وست لیک ساخته شد و قدیمی ترین بتکده برنزی در چین است. اگر بالای پاگودا بایستید می توانید معبد جینگ سی با منظره ای از وست لیک را ببینید و یا حتی شهر هانگزو را از راه دور تماشا کنید.




3.معبد لینگ یین

این معبد یکی از معروف ترین دیدنی هایی است که در شمال غرب وست لیک واقع شده و با نام معبد یونلین نیز شناخته می شود و می توان گفت که یکی از 10 معبد برتر چین است. لینگ یین در قرن 19 بازسازی شده و سالن ماهاویرا درداخل معبد 33.6 متر ارتفاع دارد و مجسمه ساکیمونی در سالن از 24 قطعه چوب کافور حکاکی شده تشکیل شده است. برای آشنایی با معابد هانگزو چرخی در سایت بزنید.


 
بالا پایین