Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

برترین رستوران های فست فود در هانگزو

اطلاعات موضوع

Kategori Adı کشورهای آسیای میانه
Konu Başlığı برترین رستوران های فست فود در هانگزو
نویسنده موضوع نازنین زهرا91
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan نازنین زهرا91

نازنین زهرا91

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 27, 2016
ارسالی‌ها
10
پسندها
5
امتیازها
0

اعتبار :

برترین رستوران های فست فود در هانگزو

The Best Fast Food Restaurants In Hangzhou

به دلیل اینکه هانگزو یکی از شهر های مهم گردشگری در چین می باشد بسیاری از برند های معروف فست فود در این شهر شعبه دارند در میان این فست فود های بین المللی، فست فود های زنجیره ای چینی نیز دیده می شود. در کنار رستوران های محلی و چینی که انواع غذا های محلی هانگزو را ارائه می دهند می توانید برای چند وعده به این فست فود ها مراجعه کنید و طعم غذا های آن ها را نیز تجربه کنید.
فرصت را هدر ندهید و بلیط هواپیما به مقصد چین بخرید و جاذبه های گردشگری هانگزو را از نزدیک ببینید و طعم غذا های رستوران های گیاهی در هانگزو را تجربه کنید.





1.رستوران مک دونالد

مک دونالد بزرگترین رستوران زنجیره ای در زمینه فست فود می باشد که اولین شعبه آن در سال 1940 افتتاح شد. این رستوران در 119 کشور جهان بیش از 35000 شعبه دارد. رستوران های فست فود مک دونالد محصولاتی نظیر همبرگر، چیز برگر، مرغ، سیب زمینی سرخ کرده، صبحانه، نوشابه، سالاد، ساندویچ لقمه ای و میوه را به مشتریان ارائه می دهد.




2.رستوران کی اف سی

کی اف سی یک رستوران زنجیره ای آمریکایی است که در سال 1953 افتتاح شد و هم اکنون در بیش از 100 کشور بالغ بر 13000 شعبه دارد. مرغ سوخاری غذای اصلی این رستوران می باشد.


 
بالا پایین