Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

ترکیب نمودن پرینتر سه بعدی و قهوه جهت چاپ عکس روی کف بالای فنجان قهوه توسط شرکت

اطلاعات موضوع

Kategori Adı معرفی سخت افزار
Konu Başlığı ترکیب نمودن پرینتر سه بعدی و قهوه جهت چاپ عکس روی کف بالای فنجان قهوه توسط شرکت
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

حتماً در برخی از کافی شاپ ها عکس چیزهای جالب مانند برگ، طرح لبخند و یا طرح قلب را بر روی کف فنجان قهوه دیده اید؟ این گونه طرحها تقریباً در خیلی از جاها مورد استفاده قرار می گیرد و دیگر دارای جذابیت نمی باشد. در طول هفته گذشته شرکت Ripple Maker اقدام به معرفی نمودن پرینتر سه بعدی نمود که دارای قابلیت چاپ طرح بر روی کف قهوه می باشد. در این پرینتر سه بعدی از کارتریج جوهر استفاده شده است و این پرینتر به راحتی می تواند هر عکس آپلود شده را بر روی کف روی فنجان قهوه پرینت نماید.


در حالیکه برخی از دارندگان کافی شاپ ها با استفاده از شیر، کف و قهوه اقدام به ایجاد طرح بر روی قهوه می نمودند و این کار بصورتی سنتی و دستی انجام می گرفت ولی با وجود این دستگاه این پروسه به سمت صنعتی شدن پیش می رود. این ماشین نیز همانند پرینترهای سه بعدی از فیلامنتهای قهوه جهت پرینت طرح استفاده می نماید که این عمل تنها در عرض چند ثانیه انجام می پذیرد. شخصی که مسئول ارائه خدمات می باشد طرح مورد نظر را از مشتری دریافت نموده و آن را بر روی فنجان چاپ می نماید. نحوه دریافت عکس نیز متفاوت بوده و می توان از عکس های موجود استفاده نموده و یا آن را از طریق موبایل آپلود نمود.






همچنین می توان از این دستگاه جهت چاپ طرح بر روی هر نوشیدنی که دارای کف می باشد استفاده نمود. بر طبق تحقیقات انجام شده مشخص شده که خیلی از افراد علاقه مند به قهوه دوست دارند تا ان را با طرح مور نظر خود بنوشند. با استفاده از این پرینتر سه بعدی قهوه به راحتی می توان هر پیغام تبریک، جمله، عکس و یا تقریباً هر چیزی را بر روی قهوه چاپ نمود. با توجه به این نکته که برای این کار از قهوه جهت پرینت استفاده می شود لذا این نقشها خوراکی بوده و هیچ گونه ضرری برای سلامتی انسان ندارد. سازنده این دستگاه اعلام می کند که این پرینتر سه بعدی صنعت ارائه خدمات نوشیدنی های گرم و سرد را منقلب خواهد نمود و باعث خواهد شد ارتباط خاصی بین فنجان قهوه و فرد سفارش دهنده ایجاد گردد.


این دستگاه توانسته است جایزه مربوط به طراحی و ساخت دستگاه های مکانیکی را نیز برنده شود. از این پرینتر سه بعدی می توان در کلیه کافی شاپ ها، رستورانها، فروشگاه ها، هتل ها و حتی بصورت خانگی استفاده نمود و استفاده از این پرینتر سه بعدی باعث می شود تا احساسات مشتریان نیز برانگیخته شود و آنها از نوشیدن نوشیدنی مورد نظر خود احساس رضایت نمایند.


قیمت پایه این دستگاه در حدود شش میلیون خواهد بود و نرم افزار آن که به راحتی بر روی گوشی هوشمند نصب می باشد رایگان می باشد. کارکردن با این ماشین بسیار آسان می باشد و تنها نیازمند اطلاعات معمولی در مورد نحوه دست کردن قهوه و نحوه کارکردن با گوشی های هوشمند است . این شرکت امیدوار است تا این محصول را تا آواخر ماه سپتامبر به صورت تولید انبوه به بازار عرضه نماید.

منبع : پرینتر سه بعدی
 
بالا پایین