Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

چگونگی تحول اینترنت با ثبت پسوندهای جدید

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سرویس دهندگان وب
Konu Başlığı چگونگی تحول اینترنت با ثبت پسوندهای جدید
نویسنده موضوع ehsannasr
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ehsannasr

ehsannasr

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Apr 13, 2016
ارسالی‌ها
53
پسندها
7
امتیازها
0

اعتبار :

با پسوندهای ثبت دامین های (TLD) جدیدی که در طول چند سال آینده معرفی می شود اینترنت با تحولات زیادی همراه خواهد بود. دامنه های جدید برای شرکت ها و افراد، ثبت یک نام جدید را ساده تر می کند به اینصورت، بخاطر سپردن نام دامین و تنظیم کردن آن برای نیازهایتان ساده تر می شود. علاوه بر نام دامنه های منطقه ای، پسوند دامنه های وابسته به صنعت هم وجود خواهد داشت که انتخاب از بین آنها می تواند صورت گیرد.
برای کاربران اینترنت، پیداکردن اطلاعات مهم و و مرتبط، ساده تر و سریعتر خواهد شد. بنابراین یکی از بزرگترین مواردی که تغییر خواهد کرد ظاهر نام دامنه هاست که گزینه های خیلی بیشتری برای انتخاب از بین آنها نسبت به گذشته، وجود خواهد داشت.
به این شکل پیدا کردن نام مناسب برای وب سایتتان دیگر یک معزل نخواهد بود.
همه شهر ها و مناطق در نقاط مختلف جهان، به سمت گرفتن پسوند دامنه های منطقه ای جدید برای خود، خواهند رفت. با وجود پسوندهایی چون .nyc،.boston و .miami اجازه ی ثبت نام های www.restaurant.nyc یا www.hotels.miami وجود خواهد داشت تا به راحتی امکان پیداکردن مکانهای جدید را در اینترنت داشته باشید.
با استفاده از یکی از پسوندهای منطقه ای جدید، شرکتهای محلی توان مقاومت در مقابل رقبایی که نام دامین خودشان را با این توسعه های جدید هماهنگ نکرده اند، را پیدا خواهند کرد. هم زمان، بازدید کنندگان و مشتریان، قادر خواهند بود کسب و کار مناسب را سریع تر پیدا کنند.
در موتورهای جستجوگر مثل گوگل، پسوندهای جدید ثبت دامین باید خیلی ساده تر یافت شوند. بنابراین، www.hotels.miami باید به عنوان یکی از اولین ها در لیست نتایج جستجو ظاهر شود.
با وجود پسوندهای جدید ثبت دامین، شرکتها این شانس را خواهند داشت که از بین نام دامنه های خاص صنعت، نام مناسبی انتخاب کنند مثلا نماینده ی Real state می تواند نام دامنه ی miller.realstate را ثبت کند و یک لوله کش می تواند نام دامنه ی smith.plumbing را انتخاب کند تا به این صورت، بتوانند مطمئن باشند که مشتریان می توانند نام آنها و آدرس اینترنتی آنها را به سادگی به خاطر بیاورند.
در آینده حتی بخش های مختلف یک شرکت می تواند با دامنه ی سطح بالای مناسب خود ارائه شود. بخش خدمات مشتری می تواند با www.company.support ارائه شود و فروشگاه آنلاین با www.company.shop. مشتریان به اینصورت زمانیکه درخواستی داشته باشند در زمان کوتاه تری به نتیجه خواهند رسید همینطور این صفحات خاص را زمانی که به آنها نیاز داشته باشند، سریعتر و ساده تر می توانند به خاطر آورند.
پسوندهای جدید ثبت دامین، وقتی به کمک انتخاب نام دامنه جدید می آیند، منتج به ایجاد فرصت های بیشتر می شوند.
بعضی کابران اینترنت ممکن است در مورد تغییرات جدید نگران باشند ولی باید یادآور شد که در طول زمان، پسوندهای جدید ثبت دامین به عنوان یک استاندارد خواهد بود که به خاطر سپردن آنها برای شرکتها، ساده تر و منطقی تر خواهد بود.
 
بالا پایین