Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

آوردن سایت در گوگل در کلمه کلیدی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı ترفند گوگل
Konu Başlığı آوردن سایت در گوگل در کلمه کلیدی
نویسنده موضوع malihemc
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan malihemc

malihemc

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 6, 2016
ارسالی‌ها
2
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
mcseo.ir

اعتبار :

فرض کنید کلمه کلیدی سایت شما سئو سایت است و حال می خواهید سایت شما در نتایج گوگل نمایش داده است. به طبع نباید انتظار داشته باشید که در گام های اولیه سایت شما در رنکینگ بالا نمایش داده شود و همینکه در نتایج در صفحات پایین نیز نمایش داده شود می تواند استارت خوبی برای شما باشد تا به بهبود سئو سایت خود در کلمه کلیدی انتخابی خود یعنی سئو سایت اقدام نمایید. اما اگر لینک شما در نتایج جستجو نباشد چگونه می توانید آوردن سایت در گوگل را به انجام رسانید.

آوردن سایت در گوگل :سئو سایت

بسته به اینکه کلمه کلیدی شما چی باشد و چقدر رقابت در آن کلمه کلیدی وجود دارد شما در صفحات مختلفی از نتایج جستجو قرار می گیرید. شاید کلمه کلیدی شما انقدر سخت و دارای رقابت بالا باشد که شاید یک ماه هم برای آمدن در نتایج طول بکشد. اما بدین منظور شما باید اعتباربخشی داخلی و بیرونی سایت را اعمل نمایید. بدین منظور که پس از ایجاد طراحی سایت زیبا و کاربرپسند به دنبال تولید محتوای با کیفیت باشید. تولید محتوا با عناوینی که مورد جستجو و نیاز کاربر است را تهیه نمایید و آنها را به صورت لیست قرار دهید و به طور مرتب به تولید و تهیه محتوا بپردازید. در کنار آن این محتوا را در شبکه های اجتماعی و نیز فروم ها منتشر نمایید تا به واسط درج لینک اعتباردهی را به سایت خود داشته باشید.

اشتراک گذاری محتوا در سئو
نقش بک لینک در آوردن سایت در سئو

هرچه اعتبار سایت شما بیشتر باشد پس در واقع گوگل تراس بیشتری به شما می کند و لینک سایت شما را در رنکینگ بهتری به نمایش می گذارد. بک لینک یا همان لینک سازی خارجی نقش اعتباردهی به سایت شما را دارد و هرچه این بک لینک ها از سایت ها معتبرتری باشند می توانند اعتبار بیشتری به شما دهند. بنابراین تهیه بک لینک از سایت های معتبر می تواند منجر به آوردن لینک سایت شما در رنکینگ بالاتر شود و یا منجر به سرعت بخشیدن در آوردن سایت در نتایج جستجو شود. پس علاوه بر فاکتورهای اعتباردهی داخلی که در سایت شما وجود دارد تلاش خود را برای تهیه بک لینک های معتبر نیز نمایید.

منبع:
[h=1]آوردن سایت در گوگل در کلمه کلیدی [/h]
 
بالا پایین