Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

راهنمای کامل جهت خرید مبلمان

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گالری تصاویر دکوراسیون و مبلمان
Konu Başlığı راهنمای کامل جهت خرید مبلمان
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

هدف از ارائه ی این پست آشنایی بیشتر شما با اطلاعات ابتدایی و راهنمایی های اولیه ای است؛ که به وسیله ی آن بتوانید، علاوه بر آن که از خرید مبلمانتان راضی بوده ،از آن نیز لذت ببرید و هم بهای بالایی برای خرید آن پرداخت نکنید.


در این دوران بیشتراز هر زمان دیگری این امکان فراهم است که شما هر موردی را که در ذهنتان دارید در خانه خود نیز داشته باشید. استفاده کنندگان جهت برخورداری از مواد اولیه جدید و صنعت ساخت نوین می‌توانند مدل‌های بسیاری از مبلمان، در مدل های مختلف و قیمت‌های متفاوت را بیابند. همه ی ما از وجود خانه ای که زیبا مبلمان شده باشد، لذت می‌بریم. اما این موضوع را در نظر داشته باشید که مبلمان فقط به میز و مبل و صندلی محدود نمی‌شود و کشو، ویترین ، جاکفشی وخیلی از موارد دیگر را نیز در بر می‌گیرد.


برنامه ریزی قبل از خرید مبلمان


اصولی ترین راه جهت جلوگیری از به هدر رفتن وقت و پول و پیشگیری از پشیمانی پس از خرید آن می باشد که یکسری نکات را در ذهنمان داشته باشیم و خریدمان را با توجه به آن نکات پیش ببریم. توجه داشتن به این نکات زمان قبل از خرید و هم هنگامی که جهت خرید راهی بازار می‌شوید، بسیار دارای اهمیت هستند.


بدانید چه می‌خواهید؟


این که شما بدانید از خرید مبلمان چه نیازی دارید بسیار حائز اهمیت است. فرقی ندارد که بخواهید یک اتاق را مبلمان کنید و یا اینکه کل خانه را و یا فقط قصد خریدن یک نیم ست را داشته باشید. در کل باید تصمیمتان را بگیرید که چه چیزی می‌خواهید و اینکه تا چه مدتی قرار است از آن استفاده کنید. باید بدانید مدت زمان کوتاهی به آن نیاز دارید؟ مثل صندلی‌هایی که برای نوزادان استفاده می شوند که خیلی سریع برایشان کوچک خواهد شد؛ یا اینکه هدفتان آن است در مدت طولانی از آن استفاده کنید؟ مثل مبلمان اتاق های پذیرایی منازل یا مبلمان های اداری. توجه داشتن به این نیازها و مطرح کردن این سوالات پیش خود و سنجیدن به شما کمک می‌کند تا بتوانید در وقت، انرژی و هزینه‌ هایتان صرفه جویی کنید.


بدانید مورد مصرف آن چیست؟


با خودتان به این موضوع بیاندیشید که به چه هدفی مبلمان را خریداری می‌کنید و قرار است به وسیله ی چه فرد یا افرادی مورد استفاده قرار بگیرد. به این صورت و با این آنالیز خیلی راحتتر می‌توانید در مورد رنگ، جنس، و مدل آن تصمیم گیری نمایید. افراد ناتوان و مسن و یا مجرد امکان دارد مدل‌ها و رنگ هایی را انتخاب کنند که هیچ وقت مناسب خانواده هایی که دارای فرزندان کوچک و حیوان خانگی هستند نباشد. پس این موضوع که مبلمان توسط چه اشخاص و چه شرایطی مورد استفاده قرار می گیرد نکته بسیار مهمی است که حتماً باید به آن توجه کرد.


بررسی میزان فضا در محل


اندازه ی اتاقی که مبلمان برای آن فضا در نظر گرفته شده یک نکته بسیار مهم در انتخاب درست هر موردی به ویژه مبلمان است. مثلا می توانید پلان کف را بر روی کاغذ به طوردستی رسم نمایید و پس از آن نوع چیدمان‌های مختلف مبلمان را در آن تست کنید؛ تا در نظر بگیرید که بهترین روش استفاده از فضا و چیدمان مبل چگونه است. در برنامه ریزی جهت خریدن مبلمان در اندازه ی مناسب باید به نکاتی مانند متراژ راهروها ، عرض درب ورودی و عرض راه پله‌ها را نیز در نظر بگیرید. خیلی از خانه‌هایی که تازه ساخته شده اند یا برخی از خانه های قدیمی دارای راهروهای عبوری کوچکی هستند؛ پس بهتر است مبلمانی را انتخاب نمایید که به راحتی قابل حمل و نقل باشد. در مورد اندازه ی مبلمان همیشه این موضوع را در نظر بگیرید که امکان دارد روزی بخواهید از خانه فعلیتان اسباب کشی کنید.


تعیین میزان بودجه


خریداران باهوش ابتدا یک چارچوب برای بودجه ای که می خواهند هزینه کنند در نظر می‌گیرند و با توجه به آن مقدار بودجه ، آیتم مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند. اول کل هزینه ای را که می خواهید انجام دهید تخمین بزنید و پس از آن در نظر داشته باشید که برای هر آیتم تا چه اندازه می‌توانید هزینه کنید. شاید قصد خرید یک میز با کیفیت بالا و مرغوب داشته باشید که قراراست برای چند سال از آن استفاده کنید، پسهزینه بیشتری را متقبل می شوید و برای خرید یک میز بازی کودک که خیلی سریع غیر قابل استفاده می‌شود، هزیه کمتری را در نظر داشته باشید


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://kalejchoubal.com/ مراجعه نمایید.
 
بالا پایین