Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بزرگ ترین هتل ایران در حال ساخته شدن

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گالری تصاویر طبیعت و گردشگری
Konu Başlığı بزرگ ترین هتل ایران در حال ساخته شدن
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

بزرگ‌ترین و بلندترین هتل ایران به وسعت 160 هزار متر مربع با 58 طبقه، 81 سوئیت، 400 اتاق و 18 رستوران تا کمتر از چهار سال دیگر آماده بهره‌برداری می‌شود؛ هتلی که با طرحی از «زَها حَدید» یکی از معماران مطرح جهان و سرمایه‌ای 400 میلیارد تومانی در تهران درحال ساخته شدن است.

در حال حاضر گودبرداری این هتل به عمق 72 متر انجام شده و فونداسیون آن در حال بالا آمدن است. سرمایه‌گذار این پروژه می‌گوید: طول مدت ساخت هتل 3.5 سال پیش‌بینی شده، اما اگر تسهیلات دولتی دریافت کنیم این امکان وجود دارد که هتل زودتر از سه سال آماده بهره‌برداری شود، طراح نیز این قول را داده است.

ابراهیم پورفرج می‌افزاید: تا این مرحله از پروژه از تسهیلات دولتی استفاده نشده و کامل از سرمایه خصوصی بهره گرفته شده است، اما برای ادامه این پروژه عظیم که حتی می‌توان آن را ملی دانست، 350 تا 400 میلیارد تومان نیاز است. ما با بانک‌ها وارد رایزنی شده‌ایم، اما شرایط پرداخت تسهیلات بانکی به پروژه‌های هتل محدود است. بانک‌ها برای هتل‌ها بیشتر از 100 میلیارد تومان نمی‌دهند، برای همین در تلاشیم کنسرسیومی میان چند بانک تشکیل شود تا پرداخت این تسهیلات توجیه پیدا کند و پروژه به خاطر کمبود تسهیلات رها نشود. وی با اشاره به آغاز رایزنی‌ها با برخی از برندهای هتل در جهان اظهار می‌کند: تاکنون با برندهایی چون «اکور» فرانسه وارد مذاکره شده‌ایم.

آنها قرار است نظرات خود را درباره این پروژه ارائه دهند. در واقع بسیاری از برندها برای ورود به بازار ایران تمایل نشان داده‌اند، اما فعلا به خاطر تحریم‌ها، سطح همکاری‌ها ضعیف است. ما می‌خواهیم پای برندهای مطرح مثل هیلتون را به ایران باز کنیم و باید تلاش‌های زیادی انجام دهیم تا آنها متقاعد شوند. پورفرج تصریح می‌کند: قصد ما این است که پروژه از ابتدا تحت نظر یک برند پیشرفت کند و ساختارها، خدمات و حتی چیدمان داخلی آن مطابق با استانداردهای جهانی هتل‌سازی و آن برند خاص باشد.

او ادامه می‌دهد: هتلی که در تهران ساخته می‌شود، فاز یک این پروژه به حساب می‌آید، چرا که در ادامه قرار است هتل‌های دیگری از این مجموعه، برگرفته از همان طرح اولیه «زها‌حدید» در شهرهای اصفهان، شیراز و یزد ساخته شود. با پایان پروژه تهران کار در اصفهان در وسعتی کم آغاز می‌شود و در مرحله بعد ساخت هتل‌های یزد با 200 اتاق و شیراز با 300 اتاق شروع خواهد شد.

زها حدید، طراح عراقی‌تبار انگلیسی، نخستین زن برنده جایزه معماری «پریتزکر» است و پیش از این ایستگاه قطار سریع‌السیر ناپل ایتالیا، ساختمان مرکزی ب.ام.و 2005 لایپزیک آلمان، ترن هوایی اینسبروک اتریش، سکوی پرش اسکی برگیسل اتریش و چند پروژه در دبی را طراحی کرده است. وی فاز 2 برج میلاد را که شامل هتل و ساختمان اداری و تجاری می‌شود نیز طراحی کرده است.
 
بالا پایین