Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

10 هتل با چشم اندازهای فوق العاده + تصاویر

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گالری تصاویر طبیعت و گردشگری
Konu Başlığı 10 هتل با چشم اندازهای فوق العاده + تصاویر
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

برای یک سفر عالی و آرامش بخش همراه با یک منظره عالی کدام یک از این هتل ها را انتخاب می کنید؟[h=2] 10. The Majlis، کنیا[/h]این هتل که فقط از طریق قایق قابل دسترس است، برای یک تعطیلات آرامش بخش فوق العاده است. نمایی که این هتل به خلیج Ras Kitau و دهکده Shela دارد بسیار زیباست. در این دهکده ویلا های بزرگ و مجللی برای میهمانی و استراحت نیز وجود دارد.
[h=2] 9. Soneva Kri، تایلند[/h]این هتل که در جزیره Koh Kood واقع شده یک استراحتگاه ناب برای کسانی است که به دنبال آب های شفاف و فیروزه ای دریا، ماسه های نرم و جنگل های انبوه هستند. از میهمانان در این هتل دعوت می شود که پا برهنه راه بروند و از تلفن همراه استفاده نکنند تا کاملا از دنیای شلوغ تکنولوژی فاصله بگیرند و خود را به طبیعت بسپارند.
[h=2] 8. Il Salviatino، فلورانس، ایتالیا[/h] این هتل در واقع یک ویلای متعلق به قرن پانزدهم بوده که بازسازی شده است و دارای نماهای پانورامیک فوق العاده به شهر تاریخی فلورانس است. در این هتل مجلل همه چیز گلچین شده است از جمله مبلمان، ملافه ها و غذاهای تازه.
[h=2] 7. La Sultana Marrakech، مراکش[/h] این هتل در یک شهر قدیمی بسیار زیبا ساخته شده که معماری فوق العاده ای دارد. از این هتل کوه های اطلس و شهر قدیمی مشخص هستند و از رستوران روی پشت بام می توانید از این نما لذت ببرید. طرح داخلی هتل مجلل است و سبک خاورمیانه را دارد.
[h=2] 6. Naumi، سنگاپور[/h] طرح داخلی هتل بسیار شاداب و رنگارنگ است که نائومی را از دیگر هتل ها در سنگاپور متمایز می کند. بهترین قسمت این هتل رستوران پشت بام است که نماهای فوق العاده ای رو به این شهر زنده دارد.
[h=2] 5. Le Cinq Codet، پاریس، فرانسه[/h] دکور با سلیقه این هتل ترکیبی از معماری قدیمی پاریس و یک محیط جوان پسند است و هرکس که به دنبال یک اقامت آرامش بخش در پاریس است مطمئنا این هتل را می پسندد.
[h=2] 4. Raas Jodhpur، هند[/h] این هتل مجلل دقیقا در مرکز راجستان قرار گرفته است. اتاق ها با مبلمان رزوود، کف مرمر، حمام های سنگی و پارچه های مجلل تزیین شده اند. از استخر هتل نمایی فوق العاده به معماری ماسه سنگ مشخص است.
[h=2] 3. Amanoi، ویتنام[/h] این هتل که به خوبی با محیط اطرافش سازگار است، نمایی به پارک ملی Nui Chua و دریا دارد. معماری داخلی ترکیبی از معماری معاصر و سنتی است که این هتل زیبا را به وجود آورده است.
[h=2] 2. Bairro Alto Hotel، پرتغال[/h] این هتل یکی از معروف ترین اقامتگاه های لیسبون است و نمایی فوق العاده به ساختمان های قدیمی شهر دارد. خیابان های پر رفت و آمد لیسبون در دو قدمی هتل قرار دارند و رستوران روی پشت بام بهترین قسمت هتل می باشد.
[h=2] 1. Uma by COMO Punakha، بوتان[/h] این هتل در دره Punakha قرار گرفته و نمای آن واقعا مسحور کننده است. این ناحیه از جاذبه های سنتی پر شده است در نتیجه این هتل برای گردشگران بسیار مناسب است. همچنین در این هتل ماساژهای فوق العاده به میهمانان ارائه می شود.
 
بالا پایین