Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

برداشتن‌ "چادر"؛ شرط پذیرش شما به عنوان نفر اول المپیاد!

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش احکام و معارف اسلامی
Konu Başlığı برداشتن‌ \"چادر\"؛ شرط پذیرش شما به عنوان نفر اول المپیاد!
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

به فاطمه خانم زنگ زده اند که درست است شما نفر اول المپیاد شیمی استان تهران شده اید، اما برای اینکه در سطح کشوری بتوانید حضور یابید، باید چادر را بردارید؛ وگرنه نفر دوم بجای شما فرستاده می شود... فایل صوتی تماس مربوطه هم موجود است.




به این مطلب امتیاز دهید
100% 0%





به گزارش گروه فرهنگی جام نیوز، کبری آسوپار روزنامه نگار در صفحه گوگل پلاس خود نوشت: فکر می کنم شاید پیامک را اشتباه دیده ام. یک بار هم با خودم مرور می کنم که پیامک در مورد همین جاست دیگر، در مورد ایران؟ بله، در مورد ایران، حکومت هم الحمدلله جمهوری اسلامی است، آموزش و پرورش اش هم از آن اول انقلاب یک قرارهایی بوده که اسلامی باشد، حالا پس چرا این طوری شده است؟ به فاطمه خانم زنگ زده اند که درست است شما نفر اول المپیاد شیمی استان تهران شده اید، اما برای اینکه در سطح کشوری بتوانید حضور یابید، باید چادر را بردارید؛ وگرنه نفر دوم بجای شما فرستاده می شود... فایل صوتی تماس مربوطه هم موجود است. قبل تر در مراحل شهرستان و استان هم گفته بودند نباید با چادر به آزمایشگاه بیاید؛ اما فاطمه تاکید می کند که تمام مراحل و آزمایش ها را با چادر به خوبی انجام خواهد داد و البته در تمامی مراحل هم نفر اول می شود و همین یعنی چادر محدودیت نبوده است... حالا اما می گویند اگر چادر را برندارد، معرفی اش نمی کنند؛ این شرط حضور در مسابقات کشوری است! یعنی بجای آنکه مسئولین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی خشنود شوند و فخر بفروشند که دختر دانش آموزی با حجابی که از نگاه رهبران و بزرگان جمهوری اسلامی حجاب برتر است، نفر اول المپیاد شیمی استان تهران شده، سنگ پیش پای او می گذارند که اگر چادرت را برنداری، حذف شده ای! به دختری که از کودکی با تربیت اسلامی و پوشش برتر رشد یافته، حالا بگویند بین پیشرفت علمی و چادرت یکی را انتخاب کن؛ یعنی بهتر از این نمی شد مدعی تضاد پیشرفت و دین شد! حالا یک نفر برود از وزیر مربوطه بپرسد برای اینکه نشان دهید حجاب محدودیت نیست، وزارت خانه تان با مسئولیت پرورش میلیون ها دانش آموز، چه کرده است؟
 
بالا پایین