Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

هفت نکته،دکوراسیون مبلمان اداری دفتر کار

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گالری تصاویر دکوراسیون و مبلمان
Konu Başlığı هفت نکته،دکوراسیون مبلمان اداری دفتر کار
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

بر طبق تحقیقات یکی از دغدغه های مدیران محیط کار کارکنان اداری نیروی انسانی است چرا که این رضایت کارکنان از محیط کار خود موجب انجام هرچه بهتر وظایف و ارائه خدمات آنها می گردد و نتایج ارزنده ای را نصیب سازمان می کند.


یکی از عوامل که رضایتمندی کارکنان از محیط کاری مناسب می باشد.


در اینجا نکاتی در مورد تزیین و تغییرات دکوراسیون داخلی دفترکار و مبلمان اداری کار خواهیدم خواند که با رعایت آن ها محیطی مناسبی یرای کار کارکنان و مشتریان خود فراهم کنیم.


۱- رنگهای مناسب و الهام بخش، گویای فعالیت کاری موسسه وسازمان می باشد.


رنگ محیط کار، رنگ مبلمان اداری تاثیر زیادی روی روحیه و روان کارکنان دارد، برای همین باید در انتخاب رنگ ها نهایت دقت را کرد که از رنگ های الهام بخش و با کیفیت که گویای فعالیت کاری موسسه وسازمان نیز می باشد استفاده کرد.


۲- نور و روشنایی یکی از عوامل مهم در محیط کار است


نور محیط باید به اندازه باشد تا چشم خسته و ناراحت نگردد و کارکنان از نشستن طولانی مدت پای کامپیوتر یا مطالعه زیاد احساس خستگی و ناراحتی نکند. اگر نور محیط کار کافی نباشد، می‌تواند موجب ضعف بینایی همراه با چشم درد بیماری شود.


۳- مبلمان اداری ارگونومیک با مواد مناسب به افزایش بهره وری و کاهش دردهای ناشی از نشستن طولانی مدت عرق کردن کمک می کند


انتخاب مبلمان اداری مناسب یک ضرورت های محییط کاراست. از آنجایی که بیشتر اوقات کاری کارکنان پشت میز می گذرد بنابراین خرید یک میز و صندلی ارگونومیک از مبلمان اداری اولین اصل هر اتاق کاری است.


اگر با نوت بوک وکامپیوتر کار می کنید تهیه لوازمی از قبیل موس وکیبرد مانیتور باید ارگونومیک باشد اهمیت ویژه ای ارگونومی وسایل استفاده کارکنان برخوردار است. این امر به کاهش تنش عضلانی و ایجاد ایمنی برای بافت های مختلف بدن کمک می کند.


۴- قفسه و فایل برای مرتب نگه داشتن وسایل هر شخص در هر اتاق کار لازم است


لازم است در هر اتاق کار، هر شخص قفسه یا فایل مخصوص به خودش را داشته باشد تا با مرتب کردن و نگه داشتن وسایل، فایل ها و پرونده هایش، جای هر چیز مشخص باشد و فرد راحتتر به کارهای روزانه اش رسیدگی کند.


۵- زیباسازی دیوارها در روحیه کارکنان تاثیر مثبت می گذارد


یک دیوار خالی به سادگی همه را کسل می کند. چرا با استفاده از چند تصویر و عکس و قاب که به حرفه ای تر شدن محیط کمک می کند استفاده نکنیم؟


تنها یک ایده خلاقانه می تواند باعث شود کارمند در محیط کار خود احساس آرامش و نشاط کند. این هم روی شما و هم روی کارمندان و مشتریان شما تاثیر مثبتی خواهد داشت.


۶- تزئینات، ومبلمان اداری مناسب فضای خشک و جدی محیط اداری را تغییر می دهد


گیاهان، تنگ ماهی، عکس های خانوادگی، یا آثار هنری یک فضای هنری منحصر بفرد را ایجاد نموده و شما را تا حدی از فضای خشک و جدی موجود جدا می کند.


همچنین برخی از مبلمان های اداری و میز و صندلی باعث تزئینات محیط کار به صورت مدرن و کلاسیک می گرددند


نمونه از این محصولات را در سایت مبلمان اداری کالج چوب آل تماشا کنید.


۷- مضمون یا تم به منسجم تر کردن دکوراسیون داخلی و مبلمان اداری دفتر کار کمک می کند


اگر مضمونی در اختیار داشته باشید که با آن کار می کنید، کارکردن با موارد بالا برای انتخاب رنگ و مبلمان اداری و وسایل تزیینی محیط اداری آسان تر خواهد شد. ممکن است مبلمان اداری دفتر کار شما از طراحی خوبی برخوردار باشد، اما رنگ دیوارها و تصاویری که روی آن ها قرار داده اید هیچ تناسبی با هم ندشته باشند. انتخاب یک مضمون کلی یا تم به منسجم تر کردن طراحی داخلی و دکوراسیونی که برای محل کارتان در نظر می گیرید کمک می کند.


محیط کار کارکنان منزل دوم آنها باشد. و چه بســــا کسانی عمده ساعات شبانه روز خود را در محیط کارشــان به سر می برند. محیط کار نیز بایستی همچون خانه برآورنده کننده حداقلی نیازهای روحی و روانی افراد باشد تا آنها ضمن کسب درآمـــد و ارتقای سطح دانش و مهارت حرفه ای خود به خدمتی صادقانه و موثر بپردازند.




جهت کسب اطلاعات بیشتر به http://kalejchoubal.com/ مراجعه نمایید
 
بالا پایین