Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

معرفی دو نوع فیلامنت جدید تحت عناوین Nylforce550 و Nylon-Carbon توسط شرکت Sharebot مشاهده در قالب پی دی اف چاپ فرستادن ب

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مقالات سخت افزاری
Konu Başlığı معرفی دو نوع فیلامنت جدید تحت عناوین Nylforce550 و Nylon-Carbon توسط شرکت Sharebot مشاهده در قالب پی دی اف چاپ فرستادن ب
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

معرفی دو نوع فیلامنت جدید تحت عناوین Nylforce550 و Nylon-Carbon توسط شرکت Sharebot مشاهده در قالب پی دی اف چاپ فرستادن به ایمیل


همه شرکتها و کارخانجات تولید کننده مواد اولیه پرینترهای سه بعدی و یا همان فیلامنت در حال پیشرفت هستند و شرکت ایتالیایی Sharebot یکی از بهترین شرکتهای تولید کننده فیلامنت می باشد که فیلامنت های تولید آنها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. این شرکت در حال حاضر دارای ۶۰ نمایندگی فروش در بیش از ۱۰ کشور اروپایی می باشد.
اخیراً قسمت تحقیق و توسعه شرکت مسیر هدف خود را کمی تغییر داده و بر روی فیلامنت های مورد استفاده در صنعت هنر تحقیق می کند و به دنبال تولید محصولاتیست که بتواند رضایت مشتری را برآورده نموده و همچنین دارای کیفیت بالایی باشد.
فیلامنت Nylforce 550 اولین محصول در راستای این هدف است که اخیراً توسط این شرکت معرفی شده و جهت پرینت اشیاء با خاصیت لاستیکی یا ارتجاعی مورد استفاده قرار می گیرد. مواد بکار رفته در این فیلامنت کیفیت یک پرینت خوب را فراهم می کند و همچنین طول عمر قطعات تولید شده با این فیلامنت بالاست. بر اساس اعلام شرکت، این مواد دارای سطحی براق هستند و همچنین از آنها می توان برای تولید قطعات مکانیکی استفاده نمود چرا که دارای طول عمر بسیار بالایی هستند و همچنین از مقاومت گرمایی بالایی هم برخوردارند.
دومین ماده معرفی شده توسط این شرکت فیلامنت Nylon-Carbon است که از دو نوع ماده متفاوت نایلون و کربن ساخته شده است. استفاده از فایبرهای نایلون باعث می شود عمر مواد افزایش یابد و مواد کربن استفاده شده باعث می شوند تا قطعه پرینت شده سبک باشد و همچنین قابلیت پرینت خوبی داشته باشد. همچنین قطعات پرینت شده با استفاده از این مواد را به راحتی می توان با پولیش کاری و روش های دیگر پرداخت کرد. بر اساس اظهار نظر این شرکت این فیلامنت برای استفاده های مکانیکی بسیار عالیست و با هر پرینتر سه بعدی می توان از این فیلامنت ها استفاده کرد.


جهت پرینت این مواد می توان از تنظیمات مربوط به فیلامنت های PLA استفاده کرد ولی دمای اکسترودر را باید به ۲۴۵ درجه سانتیگراد افزایش داد. با توجه به بالا بودن دمای پرینت، این مواد را می توان به جای ABS نیز به کار برد چرا که مقاومت حرارتی و مقاومت شکست بالایی نسبت به دیگر انواع فیلامنت دارند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://parsiranco.com/new مراجعه نمایید
 
بالا پایین