Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

عنوان مناسب در سئو سایت

اطلاعات موضوع

Kategori Adı ترفند گوگل
Konu Başlığı عنوان مناسب در سئو سایت
نویسنده موضوع mahtabnaderimc
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan mahtabnaderimc

mahtabnaderimc

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Jun 15, 2016
ارسالی‌ها
20
پسندها
5
امتیازها
0

اعتبار :

محتوا یکی از مهمترین فاکتورها در زمینه بهینه سازی و سئو سایت است. اما محتوای خوب باید عنوان خوبی نیز داشته باشد. تا زمانی که عنوان مطلب شما کاربر را به سمت خود نکشاند، محتوای خوب شما خوانده نمی شود. بنابراین همانطور که محتوا را سئو می کنیم، باید در زمینه انتخاب عنوان مناسب سئو شده بسیار دقت کنیم.

اهمیت عنوان در سئو سایت

عنوان یا همان تگ تایتل مهم ترین تگ هر صفحه است. معمولا بزرگتر و پررنگ تر دیده می شود. موتورهای جستجو روی تگ عنوان بسیار حساس هستند. تگ های بعدی هدینگ به ترتیب از اهمیت شان کاسته می شود. بنابراین باید در مورد تگ تایتل وسواس بیشتری خرج کرد. برای محتوای سئو شده و عکس های بهینه سازی شده ای که در سایت خود می گذارید، تگ عنوان مناسبی برگزینید که کاربر علاقه مند شود مطلب را بخواند و حتی مطلب شما را به اشتراک بگذارد. یادمان نرود که تگ تایتل یا همان تگ عنوان در لحظه اشتراک گذاری محتوای شما توسط دیگران نمایش داده می شود. پس می تواند کاربران بیشتری نیز برای شما به ارمغان بیاورد.
سئو سایت بهینه سازی سایت ام.سی سئو هدینگ ها در سئو سایت

سئو سایت بهینه سازی سایت ام.سی سئو هدینگ ها در سئو سایت
نکات مهم تگ عنوان در سئو سایت

یادمان نرود که تگ تایتل فقط و فقط یک بار در صفحه به کار برود. شما می توانید تگ های هدینگ های بعدی را بیشتر در صفحات داشته باشید اما عنوان هر صفحه فقط و فقط یکی است. و هیچ دو صفحه ای از سایت شما نباید یک عنوان مشترک داشته باشد. عنوان صفحات منحصر به فرد باید باشند.

نحوه چیدن کلمات کنار هم در تگ عنوان نیز مهم است. به ترتیب کلمات را بر مبنای اهمیت بچینید. زیرا گوگل کلمات جلوتر را مهم تر تلقی می کند. کلمات کلیدی اصلی را در ابتدای عنوان و سایر کلمات کلیدی را به ترتیب پس از آن قرار دهید. هرگز یادتان نرود کلمه کلیدی اصلی را حتما در تگ عنوان و حتی سایر تگ ها قرار دهید.

اگر شرکت یا کسب و کاری دارید که برند مشخصی دارد نام آن برند را در انتهای عنوان بیاورید.

تگ عنوان را بیش از حد طولانی نکنید. حداکثر تعداد مجاز با فاصله 65 کاراکتر است. علت این امر آن است که اگر تگ طولانی باشد در موتورهای جستجو کامل دیده نمی شود و احتمال کلیک شدن لینک شما کم می شود که در این صورت ترافیک سایت شما کم شده و برای سئو سایت شما منفی است.

کلمات اضافی را از تگ عنوان حذف کنید. اماب یش از حد نیز از کلمات کلیدی در عنوان ها استفاده نکنید. زیرا خطر اسپم شدن سایت شما زیاد می شود و در نتیجه رتبه شما در موتورهای جستجو کم می شود.
 
بالا پایین