Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

درهای ضد سرقت چینی خوب یا بد؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دانستنیها
Konu Başlığı درهای ضد سرقت چینی خوب یا بد؟
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan meysammmm

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

درهاانواع گوناگونی دارند و هر کدام با توجه به کاربردی که دارند جنس متفاوتی هم دارند.اما درهای ضد سرقت دارای خصوصیات مشخصی اند که نسبت به درهای داخلی و چوبی، امنیت و مقاومت بیشتری دارند. برای درهای ضد سرقت، معمولاً در داخل لنگه در از ورق فلزی مقاوم استفاده می‌شود تا نفوذ به داخل ساختمان را غیرممکن یا به تأخیر بیندازد.


درهای چینی بی‌کیفیت


درهای ضد سرقت چینی، معمولا اسم ضد سرقت را به یدک می‌کشند، دارای وزن بسیار سبک و عمر بسیار کوتاهی هستند، یراق آلات و قفل آنها بسیار ضعیف است و اصلا اینکه قفل و یراق آلات این درها تا چه مدت قابل استفاده است مشخص نیست ، اطمینانی هم نمی توان داشت که وقتی بیرون منزل یا محل کارتان هستید و وقتی برمی گردید کلید شما دررا باز کند، نکته مهم این است که سارقین برای باز کردن این نوع در ها نیاز به زمان زیادی ندارند، تنها فاکتور مهم که نظر مشتریان را به نوع درها جلب می‌کند، فقط ظاهر وقیمت ارزان آنهامی باشد.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://www.zhabyz.com/ مراجعه نمایید
 

meysammmm

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 10, 2020
ارسالی‌ها
2
پسندها
0
امتیازها
1

اعتبار :

مدل چینی درب ضد سرقت چوبی
مدل های چینی درب ضد سرقت چوبی ، هرچند از نظر قیمت به مدل های ترک و ایرانی ارجحیت دارند. اما آیا این موضوع در مورد کیفیت هم صدق می کند؟
چرا استفاده از درب های ضد سرقت چینی در وهله اول توصیه نمی شود؟

درب ضد سرقت چینی

درب ضد سرقت چینی


درب ضد سرقت ارزان
مدل های درب ضد سرقت را می توان به دو نوع ارزان قیمت و گران قیمت تقسیم کرد. مدل های ارزان را می توان برای منازل و مراکزی استفاده کرد که ارزش کالایی داخل آن مقدار مشخص و محدودی است. اما برای مراکزی که از اجزای مشخص مهم وحیاطی تشکیل شده حفاظت از اهمیت بالاتری برخوردار است.
در این موارد دیگر قیمت چندان محلی از اعراب ندارد و حفظ امنیت اولویت اول است. همین موضوع نقطه سرنوشت ساز در حوزه درب های ضد سرقت است
منبع:گروه صنعتی درکو
 
بالا پایین