Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

نکات مهم در طراحی کابینت آشپزخانه

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گالری تصاویر دکوراسیون و مبلمان
Konu Başlığı نکات مهم در طراحی کابینت آشپزخانه
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan کابینت شاپ

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

از مهمترین اجزای هر خانه ای کابینت آشپزخانه است که کارکرد مهمی دارد و روی نمای خانه تاثیر زیادی دارد کابینت ها تنها برای قرار دادن وسایل نیستند و توجه به طراحی آنها الزامی است زیرا چهره ی منزل را تحت تاثیر قرار می دهد.


نکاتی در رابطه با کابینت ها :


از آنجائی که کابینت ها نقش بسیار مهمی در ایجاد فضای آشپزخانه دارند بهتر است آنهایی انتخاب شوند که مناسب و هم نوا با بقیه اجزای آشپزخانه باشند و از لحاظ معماری به سبک خانه بیاید.


بر خلاف گذشته که برای افراد هماهنگ بودن کابینت ها با توجه به شکل اتاق مهم بود امروزه طراحان راه های جدیدتری دارند و رنگ ها و سبک های موجود را با هم ترکیب می کنند برای خانه های سنتی رنگ های چوبی و تیره مناسب تر است و برای آشپزخانه های مدرن رنگ های روشن و خنثی.


در صورتی که در یک قسمت آشپزخانه از رنگ های چشم گیر و پررنگ تر استفاده می کنید در بخش های دیگر از رنگ های ملایم تر استفاده کنید.


جنس پوسته ی کابینت از جنس های مختلفی مانند : برنج ، مس ، نیکل ، مفرغ ، آهن و شیشه است . ببینید کدام یک بیشتر به سبک منزل می آید.


کابینت هایی گوناگون برای بخش های مختلف آشپزخانه انتخاب کنید و رنگ ها ومدل های مختلف را با هم ترکیب کنید.


از این نکات استفاده کنید تا آشپزخانه ای جذاب و محیطی دلچسب برای پخت و پز داشته باشید.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://shoushtarisuperfood.com/ مراجعه نمایید.
 

کابینت شاپ

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 11, 2021
ارسالی‌ها
4
پسندها
0
امتیازها
1

اعتبار :

از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید در هنگام انتخاب کابینت برای آشپزخانه خود به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، مدل دستگیره کابینت است. بخصوص در کابینت‌های مدرن که دستگیره تأثیر بسیار زیادی بروی خودنمایی و زیبایی دکوراسیون آشپزخانه می‌گذارد. برای مثال در دستگیره کابینت کلاسیک هر چه طرح و نقش بیشتری وجود داشته باشد، زیبایی کابینت کلاسیک را بیشتر به رخ می‌کشد.
همچنین وجود یک فروشگاه معتبر که بتواند کالایی باکیفیت را ارائه دهد نیز به همان میزان بااهمیت است، بنابراین با فروشگاه کابین نت شاپ یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین خرید یراق‌آلات همراه باشید.
 
بالا پایین