Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Cms مناسب پکیج هاستینگ شما چیست؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سیستم های مدیریت محتوا
Konu Başlığı Cms مناسب پکیج هاستینگ شما چیست؟
نویسنده موضوع ehsannasr
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ehsannasr

ehsannasr

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Apr 13, 2016
ارسالی‌ها
53
پسندها
7
امتیازها
0

اعتبار :

اگر شما دارای یک سرویس میزبانی وب هستید و قصد دارید سایتی داشته باشید با استفاده از وردپرس, جوملا یا دروپال شما باید بررسی کامل انجام دهید که کدامیک از این سیستم های مدیریت محتوا برای شما مناسب تر است.
کلیه این CMS ها به صورت open source در دسترس هستند که قابلیتهای قدرتمند و کاربر پسندی را ارائه می دهند. مهم نیست که شما چه نوع حضوری در وب می خواهید ایجاد کنید، بیشترین میزان خصوصی سازی با وجود انواع بسیار متنوع add-on ها امکان پذیر است.
CMS ها تنها با یک کلیک برای شما نصب می شود و در شروع نیازی به دانستن برنامه نویسی مفصل و یا دانش طراحی وب سایت ندارید. اما نکته ی اصلی این است که در مقایسه میان وردپرس, جوملا و دروپال کدام یک می تواند برای شما مناسب تر باشند؟
وردپرس
ورد پرس یک انتخاب مناسب برای مبتدیانی می باشد که هیچ گونه اطلاعاتی در مورد برنامه نویسی و طراحی سایتهای حرفه ای و یا وبلاگ ندارند و دارای بیش از ۲۵۰۰ تم رایگان می باشد. به علاوه ورد پرس رنج وسیعی از فرصت ها را برای توسعه دهندگان باتجربه ارائه می دهد.
جوملا
جوملا یک گزینه بسیار انعطاف پذیر و قابل اعتماد هم برای مبتدیان و هم برای حرفه ای ها می باشد با قابلیت ایجاد یک سایت ساده تا سایتهای مخصوص شرکتهای بزرگ و فروشگاه های آنلاین. نصب، راه اندازی و مدیریت جوملا بسیار ساده است، حتی برای کاربران غیر حرفه ای، اگر شما بتوانید با ویرایشگر word کار کنید به سادگی می توانید با جوملا نیز کار کنید. با وجود بیش از ۸۰۰۰ نوع پسوند رایگان، فضا برای خصوصی سازی کاملا مهیا است و انعطاف پذیری برنامه های سفارشی با چارچوب جوملا، به کارشناسان این حوزه فرصتهای بیشتری ارائه می دهد.
دروپال
یک مدیریت محتوا بسیار قدرتمند است که به کاربر اجازه طراحی همه نوع وب سایت را می دهد. این مدیریت محتوا بیش از ۳۰۰۰۰ ماژول add-on را پشتیبانی می کند که طبقه بندی گسترده ای از ویژگی ها ارائه می دهد از جمله: سیستم های تجارت الکترونیک، گالری عکس، مدیریت لیست ایمیلها و ادغام CVS .
کمی دانش برنامه نویسی HTML و PHP برای دریافت بیشتر از دروپال نیاز است، که آن را به نسبت جوملا و وردپرس کمتر برای مبتدیان مناسب می دانند ولی برعکس، برای توسعه دهندگانی که به دنبال یک عملکرد بسیار بالا از سیستم مدیریت محتوا هستند، دروپال واقعا “کامل” است!
 
بالا پایین