Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

مروری بر کلمات کاربردی در ielts

اطلاعات موضوع

Kategori Adı آموزش زبان های خارجی
Konu Başlığı مروری بر کلمات کاربردی در ielts
نویسنده موضوع shekufegoli
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan shekufegoli

shekufegoli

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 8, 2016
ارسالی‌ها
60
پسندها
6
امتیازها
0

اعتبار :


کلمات کاربردی در IELTS
مجموعه کلمات کاربردی IELTS که در بخش های مختلف استفاده می شوند :
مجموعه لغات مورد نیاز برای Writing و Speaking
این مجموعه لغات، براساس تم های مورد نیاز برای بخش Writing در نظر گرفته شده است. هر تم در مجموع 36 لغت پرکاربرد از آن تم را که می توانید در نوشته های مرتبط استفاده نمایید، به همراه مثال، طرز استفاده درست و اشتباهات رایج مربوط به آنها در خود جای داده است.

مجموعه کلمات کاربردی IELTS برای Listening
همانطوریکه می دانید در Listening از مجموعه ای محدود از لغات استفاده می شود. طراحان آزمون نیز سعی می کنند معمولاً لغاتی را برای جواب ها انتخاب کنند که از نظر تلفظ و املاء سخت باشند. این لغات در آزمون ها مرتب تکرار می شوند و بنابراین بهترین راه برای تمرین Listening، ابتدا کار برروی این لغات است. مجموعه زیر مهمترین و پرکاربردترین لغات Listening را دربر می گیرد. برای تمرین، ابتدا تلفظ های آمریکایی و انگلیسی این لغات را به همراه املاءی خود آنها و مشتقات آنها یاد بگیرید.

مجموعه کلمات کاربردی IELTS برای Reading
هرچند موفقیت در Readingهای آزمون آیلتس وابستگی زیادی به داشتن تکنیک های پاسخگویی به هر سئوال و زمان بندی آزمون دارند، بدون شک داشتن دانش بالای Vocab نیز می تواند تاثیر بسزایی در بالا بردن نمره تان داشته باشد. مجموعه زیر حاوی پرکاربردترین لغات در بخش Reading آزمون آیلتس می شود. برای یادگیری این لغات لازم نیست چگونگی کاربرد آنها و یا تلفظ هایشان را بدانید و تنها کافی است طوری آنها را بیاموزید که اگر انگلیسی آنها را دیدید، معنی آنها به ذهن تان بیاید.
دیدن ویدئوی کامل :
مروری بر کلمات کاربردی در IELTS
 
بالا پایین