Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

اتومبیل بی نظیر مرسدس بنز سوپر اسپرت amg gt r

اطلاعات موضوع

Kategori Adı خودرو های مرسدس بنز
Konu Başlığı اتومبیل بی نظیر مرسدس بنز سوپر اسپرت amg gt r
نویسنده موضوع Amirhoo3in
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan DaniyaL

Amirhoo3in

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Dec 27, 2013
ارسالی‌ها
1,082
پسندها
910
امتیازها
113
محل سکونت
ساحل کارون
دل نوشته
زندگی آبراهی است به نام وفا,میریزد توی جویی به نام صفا,میرود به رودی به نام عشق,میریزد به دریایی به نام وداع:(
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

مرسدس بنز AMG GT R به طور گسترده از آلیاژ آلومینیوم در شاسی و بدنه‌ی خود بهره برده است. هم‌چنین مرسدس بنز از منیزیم برای تولید بخش جلویی و فولاد در بخش انتهایی خودرو بهره می‌برد.


مرسدس بنز سوپراسپرت AMG GT R را معرفی کرد. این خودرو با ارتقای GT S‌ و الهام از نمونه‌ی مسابقه‌ای GT3 تولید شده است و توانایی‌های زیادی به همراه دارد.

مرسدس بنز با معرفی AMG GT S نگاه‌های زیادی را به خود جلب کرد. این خودرو از پیشرانه‌ی توانمند، جعبه‌ دنده‌ی عالی، سیستم کنترل تراکشن پیشرفته و ظاهری جذاب بهره می‌برد تا بدین ترتیب القاب بسیاری اعم از بهترین خودروی اسپرت سال ۲۰۱۵ و بهترین خودروی اسپرت تاریخ مرسدس بنز، را از بسیاری از نشریات دریافت کند. حال این شرکت مطرح آلمانی نمونه‌ی ارتقا یافته‌ی سوپراسپرت خود را با لقب هیولای جهنم سبز (the Beast of Green Hell) معرفی کرد.
[h=2]مرسدس بنز[/h] جدید‌ترین هیولای مرسدس بنز چند سال گذشته را مشغول عرض اندام در پیست نوربرگ‌رینک و با نام و ظاهری متفاوت بود. مرسدس بنز AMG GT R وجه شباهت زیادی با خودروی مسابقه‌ای مرسدس بنز AMG GT3 دارد. GT R از از عرض بیشتری نسبت به GT S برخوردار است و ظاهر خشن‌تری به خود گرفته است. این خودرو هم‌چنین از جلو‌پنجره‌‌ای جذاب با میله‌های عمودی بهره می‌برد که آن را از AMG GT3 به عاریت گرفته است. در بخش انتهایی خودرو نیز چهره‌ای جدید با دیفیوزر‌های دوگانه به چشم می‌خود.
[h=2]سوپر اسپورت[/h]
در بخش قوای فنی مرسدس بنز AMG GT R از همان پیشرانه‌ی هشت سیلندر چهار لیتری به همراه دو توربوشارژر برادر مسن‌تر خود بهره می‌برد. با این حال این پیشرانه با بهینه‌سازی‌های AMG اکنون توانایی تولید ۵۷۷ اسب بخار توان و ۵۱۶ پوند فوت گشتاور (۵۰۳ اسب بخار و ۴۷۹ پوند فوت در AMG GT S) را دارد. توان تولیدی پیشرانه نیز از طریق جعبه‌دنده‌ی ۷ سرعته‌ی خودکار دوکلاچه به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. پیش‌بینی می‌شود این خودرو در کمتر از ۳.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن نیز ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت باشد.

مرسدس بنز AMG GT R به طور گسترده از آلیاژ آلومینیوم در شاسی و بدنه‌ی خود بهره برده است. هم‌چنین مرسدس بنز از منیزیم برای تولید بخش جلویی و فولاد در بخش انتهایی خودرو بهره می‌برد. در نهایت نیز باید به استفاده از فیبر کربن برای تولید سقف و درب کاپوت اشاره کرد. جدید‌ترین خودروی مرسدس بنز وزنی معادل ۱۵۵۵ کیلوگرم دارد که بدین ترتیب کاهش ۹۰ کیلوگرمی را نسبت به AMG GT S تجربه کرده است. GT R از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های صنعت خودرو بهره می‌برد که می‌توان به چرخ‌های فرمان‌پذیر فعال عقب اشاره کرد. با استفاده از این سیستم، سوپراسپرت بنز قابلیت کنترل بهتری خواهد داشت. AMG GT R هم‌چنین از دمپر و فنر‌های مخصوص AMG در سیستم تعلیق خود بهره می‌برد که قابلیت تعیین سفتی را به همراه دارد. مرسدس بنز هم‌چنین در این خودرو از سیستم‌های کنترل سواری و تعیین حالت رانندگی خاص AMG بهره برده است که به راننده امکان انتخاب تنظیمات بهینه‌ی رانندگی را بین حالت‌های راحت، اسپرت و اسپرت پلاس را می‌دهد. غول خودروسازی آلمان برای تایر‌های قدرتمند‌ترین خودروی خود به سراغ میشلین پایلوت سوپر کاپ رفته است. در داخل کابین می‌توان تلفیق فضای راحت و لوکس مرسدس بنز و المان‌های اسپرت AMG‌ را مشاهده کرد. صندلی‌های اسپرت مخصوص AMG‌ با چرم ناپا پوشیده شده‌اند. هم‌چنین امکان سفارش پدال‌های شیفتر، غربیلک فرمان و دستگیره در‌ها با رنگ مشکی براق نیز در دسترس است. مرسدس بنز AMG GT R‌ از اواسط سال ۲۰۱۷ وارد عاملیت‌های فروش می‌شود. هنوز قیمت این خودرو تعیین نشده است اما پیش‌بینی می‌شود مرسدس بنز آن را با برچسب قیمت حداقل ۱۳۰ هزار دلار به فروش برساند.
 

DaniyaL

Wing To Fly
کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 5, 2014
ارسالی‌ها
1,300
پسندها
1,877
امتیازها
113
محل سکونت
Rasht
دل نوشته
آدمها تو را نمی فهمند فقط ترجمه ات میکنند آن هم به زبان خودشان
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
جنسیت
ماه تولد

اعتبار :

لامصب خیلی خوش رنگه.... واقعا آلمان بهترینـــ صنعت خودروسازی رو داره :love:
 
بالا پایین