Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بازگشایی بزرگترین فروشگاه نسل جدید رفاه کشور

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دانستنیها
Konu Başlığı بازگشایی بزرگترین فروشگاه نسل جدید رفاه کشور
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

بزرگترین فروشگاه رفاه هایپر نسل جدید کشور با تجهیزات شرکت تجهیز فرایند سیستم و با حضور دکتر گل­‎زاده عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه­‎های زنجیره­‎ای رفاه، دکتر خراسانی معاون بازرگانی و دکتر عسگری مدیر بازاریابی و تحقیقات بازار در اصفهان بازگشایی شد


به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه،دکتر گل‎­زاده در سفر یک روزه خود به اصفهان ابتدا با حضور در برنامه زنده تلویزیونی ” زنده رود” از نسل جدید فروشگاه‎­های رفاه با مردم سخن گفت.


مدیر عامل شرکت تصریح کرد: فروشگاه­‎های زنجیره­‌ای رفاه در سال گذشته نزدیک به ۱۰ هزار میلیارد ریال فروش داشته است و ما این رقم را در سال جاری بیش از این تصور می­‎کنیم. وی افزود: این شرکت هم اکنون با حدود سه هزار شرکت تولیدی و تأمین­کننده محصولات همکاری دارد و نزدیک به ۳۳۰۰ نفر در فروشگاه‎­های زنجیره­‎ای رفاه مشغول به کار هستند.


دکتر گل­‎زاده ادامه داد: فراوانی و تنوع محصولات و پوشش سلایق مختلف و همچنین لذت­‎بخش بودن خرید از زمان ورود به فروشگاه تا هنگام خروج، از اهداف راه­‎اندازی نسل جدید فروشگاه­‎های زنجیره­‎ای رفاه است.


عضو هیئت مدیره و مدیرعامل سپس در جمع خبرنگاران رسانه­‎های شهر اصفهان حضور یافت و به سؤالات آنها پاسخ داد. وی در تشریح فعالیت­‎های رفاه گفت: از ۵ ماه قبل نسل جدید فروشگاه­‎های رفاه آغاز به کار کرد که در حال حاضر فروشگاه رفاه علامه مجلسی اصفهان، پنجمین فروشگاه نسل جدید و بزرگ­‎ترین رفاه هایپر در میان فروشگاه­‎های رفاه کشور به شمار می­‎رود. وی با اشاره به اینکه تا پایان امسال ۵ فروشگاه دیگر نیز به نسل جدید این فروشگاه‎­ها خواهند پیوست، افزود: در سال آینده ۴۰ فروشگاه دیگر رفاه نیز به نسل جدید فروشگاه­‎های زنجیره­‎ای رفاه اضافه می­‎شوند که ۶۰ درصد این فروشگاه­‎ها با سرمایه­‎گذاری مجدد و ۴۰ درصد فروشگاه­‎ها جدید هستند.


وی در ادامه اظهار داشت: از آنجائی که یکی از اصلی‌ترین اهداف ما تقویت تولید داخلی است، هم اکنون در این مجموعه، حدود ۹۰ درصد کالاهای عرضه شده داخلی هستند. باید توجه داشت در صورتی که فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کشور تقویت شوند هزینه لجستیک ملی کاهش می­‎یابد و این به نفع اقتصاد کشور و مصرف‌کنندگان داخلی است.


دکتر گل­‎زاده خاطر نشان کرد: توجه به نشان‌های تجاری داخلی یکی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و به طور قطع تمامی سازمان‌ها و ارگان‌ها باید به این سیاست‌های راه‌گشا و مهم توجه داشته باشند و ما نیز تلاش می‌کنیم در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قدم برداریم.


وی ادامه داد: زمانی که فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ در سراسر کشور در راستای تقویت برندهای داخلی تلاش کنند و مشوقی برای تولیدکنندگان داخلی باشند به طور قطع شاهد بالندگی تولید داخلی خواهیم بود و کمک زیادی به اقتصاد کشور و اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌شود.


مدیرعامل شرکت اضافه کرد: نیاز است برخی سازمان‌ها از تصدی‌گری‌های بی‌مورد در بخش عرضه کالاها خودداری کنند، متأسفانه در حال حاضر برخی فروشگاه‌ها بدون رعایت استانداردهای لازم اقدام به توزیع اقلام مورد نیاز مردم می‌کنند که هم از لحاظ حرفه‌ای و هم از لحاظ بهداشتی مشکل‌ساز است.


دکتر گل­‎زاده پس از این نشست خبری، در آیین رونمایی از نسل جدید فروشگاه رفاه علامه مجلسی اصفهان به عنوان بزرگ­‎ترین رفاه هایپر نسل جدید کشور حضور یافت.


این مراسم که با حضور نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان و جمعی دیگری از مقامات و مسئولین محلی و نیز رفیعی مدیر فروشگاه­‎های رفاه استان­‎های اصفهان و چهارمحال و بختیاری برگزار شد، با استقبال کم نظیر مردم خوب اصفهان همراه بود.


در این مراسم دکتر گل­‎زاده با اعلام اینکه شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه سال گذشته حدود ۵۰ میلیارد تومان تخفیف به مشتریان خود داده است، گفت: خوشبختانه ارتباط خوبی با وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی داریم و تلاش کرده‌ایم بهترین محیط‌ را با حداکثر امکانات رفاهی برای خرید عموم مردم فراهم کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت
یخچال فروشگاهی
مراجعه نمایید.
 
بالا پایین