Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

مرکز خرید آک مرکز استانبول

اطلاعات موضوع

Kategori Adı ترکیه
Konu Başlığı مرکز خرید آک مرکز استانبول
نویسنده موضوع نازنین زهرا91
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan نازنین زهرا91

نازنین زهرا91

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 27, 2016
ارسالی‌ها
10
پسندها
5
امتیازها
0

اعتبار :

مرکز خرید آک مرکز استانبول


خرید جزء جدا نشدنی سفر به استانبول می باشد و به دلیل مراکز خرید متعددی که در این شهر موجود است رونق بسیاری بین گردشگران دارد. مرکز خرید آک مرکز استانبول یکی از برترین مراکز خرید ترکیه است و بعد از مراکز خرید گالریا آتاکوی و کاپیتول به عنوان سومین مرکز خرید کشور در بین مردم و گردشگران جایگاه ویژه ای دارد. این مرکز با سرمایه گذاری مشترک سه شرکت در ۱۸ دسامبر ۱۹۹۳ در های خود را به روی علاقه مندان گشود. در روز های هفته ۳۸-۳۶ هزار نفر برای خرید و گردش به آک مرکز مراجعه می کنند که این رقم در تعطیلات آخر هفته به بیش از ۵۰ هزار نفر می رسد به طوری که در آخر ماه و آخر سال می توان تعداد بازدید کنندگان را به ترتیب ۱٫۵ میلیون و ۱۴ میلیون نفر تخمین زد. متوسط زمان بازدید از مرکز خرید آک مرکز استانبول ۳ ساعت و نیم است که از متوسط جهانی بیشتر است.


مجموعه آک مرکز که از جاذبه های گردشگری استانبول به شمار می آید دارای ۱۸۰۰۰۰ متر مربع مساحت است و شامل مرکز خرید ۴ طبقه، دو برج اداری ۱۴ و ۱۷ طبقه و یک برج ۲۴ طبقه مسکونی می باشد. این مرکز که در محله اتیلر منطقه بشیکتاش استانبول واقع شده شامل ۴۱ پله برقی، ۲ دستگاه آسانسور پانارومیک، ۳۰ دستگاه آسانسور و ۱۵۰۰ محل پارک اتومبیل می باشد و تمیز کردن، حفظ امنیت و نگهداری عمومی آن توسط ۲۵۰ نفر نیروی کار صورت می گیرد. مرکز خرید آک مرکز از ساعت ۱۰ صبح شروع به کار می کند و تا ۱۰ شب باز است.



مرکز خرید و سرگرمی آک مرکز بیش از ۲۴۰ فروشگاه برای پوشاک بانوان، آقایان و کودکان، منسوجات، محصولات الکترونیکی، محصولات ارتوپدی، لوازم التحریر، ورزشی، کیف، کفش و عینک دارد و کافه ها و رستوران های متعددی در آن برای استراحت بازدید کنندگان تعبیه شده است همچنین فواره ای که در طبقه همکف آن قرار دارد و آب را تا طبقه ۴ به بالا پرتاب می کند بر زیبائی های این مرکز افزوده است. این مرکز که از پر طرفدار ترین مراکز خرید استانبول می باشد در سال ۱۹۹۵ توسط شورای ملی مراکز خرید (ICSC)، به عنوان بهترین مرکز خرید در اروپا معرفی شد و در سال ۱۹۹۶ عنوان بهترین مرکز خرید در جهان را توسط ICSC به خود اختصاص داد.




 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: sting
بالا پایین