Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Walmart

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دانستنیها
Konu Başlığı Walmart
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

در واقع Walmart به گونه ای که امروزه میشناسیم تکامل اهداف Sam Walton بنیان گذار این فروشگاه است.
وی با هدف ارائه ی خدمات بهتر و باارزش تر به مشتریان خود در سال ١٩۶٢ در آرکانساس اولین Walmart را تاسیس کرد.رقبای Sam گمان می کردند ایده ی او تحت عنوان تجارت سودمند بر مبنای قیمت پایین با خدمات بهتر هرگز موفق نخواهد شد.گرچه این شرکت حتی از انتظارات Sam هم موفق آمیز تر بود.
در سال ١٩٩٢ Sam موفق به کسب مدال افتخار از طرف رئیس جمهور جورج بوش شد ولی پس از دریافت جایزه در همان سال فوت کرد. اما میراث او امروز زنده است و Walmart نشانی از رهبری موفق در صنعت خرده فروشی است.
در این قسمت به ده عدد از قوانینی که Sam آنها را باور داشت و Walmart را در تبدیل شدن به پیشرو جهانی صنعت خرده فروشی یاری رساند اشاره می کنیم.
١-به حرفه و کسب و کار خود متعهد باشید
بیشتر از هرکسی آن را باور داشته باشید ، اگر شغلتان را دوست داشته باشید هر روز با هدف انجام هر آنچه بهتر آن بیرون رفته و تلاش خواهید کرد و در نهایت همه ی اطرافیان شما نیز این عشق را دریافت خواهند کرد.
٢- منافعتان را با همکارانتان به اشتراک بگذارید.و با آنها همانند شریک رفتار کنید.
و در مقابل آنها هم با شما همچون شریک رفتار خواهند کرد . و باهم شما فراتر از بالاترین حد انتظارات خودتان را انجام خواهید داد.
٣- در همکارانتان انگیزه ایجاد کنید.
پول و مالکیت به تنهایی کافی نیست،اهداف بزرگ تعیین کنید ، رقابتشان را تشویق کنید و نمره برای آنها ثبت کنید و خیلی قابل پیش بینی نباشید.
۴-در باره ی هر چیزی که امکان دارد با همکارانتان صحبت کنید .
هر چقدر بیشتر بدانند ،بیشتر درک خواهند کرد و هر چه بیشتر درک کنند ،بیشتر اهمیت می دهند و اگر آنها اهمیت دهند هیچ چیزی نمیتواند متوقفشان کند.
۵-از همکارانتان بخاطر کارهایی که برای شرکت و تجارتتان انجام میدهند قدر دانی کنید.
هیچ چیز دیگری نمی تواند تا این حد کامل جایگزین چند کلمه ی درست و به موقع و خالصانه از ستایش آنان باشد.این کلمات کاملا مجانی است ولی ثروتی بی پایان است.
۶- موفقیت هایتان را جشن بگیرید.
خیلی جدی نباشید ،راحت باشید و در نهایت همه اطرافیان شما هم راحت خواهند بود .همیشه مشتاق باشید .همه ی این ها از آنچه که فکر می کنید مهم تر و لذت بخش تر است .
٧- به حرف همه ی افراد شرکتتان گوش فرا دهید.
روشی که آنها صحبت میکنند را کشف کنید. برای آنکه بتوانید مسئولیت هارا به سمت های پایین تر سازمانتان واگذار کنید و از این طریق ایده های خوبی بدست آورید باید به آنچه همکارانتان سعی دارند به شما بگویند گوش دهید.
٨- فراتراز انتظارات مشتریانتان عمل کنید
آنچه را میخواهند به آنها بدهید . و حتی بیش تر از آنچه که می خواهند ، همه ی اشتباهاتتان را خوب تلقی کنید و معذرت خواهی نکنید و پشت هر آنچه که انجام داده اید بایستید .
٩- هزینه هایتان را بهتر از رقابتتان کنترل کنید.
اینجا نقطه ای است که همیشه میتوانید مزیت رقابتی را پیدا کنید.میتوانید اشتباهات بسیاری انجام دهید ولی با عملکرد کار آمد دو باره بازگردید و یا اینکه با وجود معروف بودنتان اگر ناکارآمد باشید از دنیای تجارت بیرون روید.
١٠- برخلاف جهت آب شنا کنید.
در راه دیگری حرکت کنید .رفتارهای معمول را رد کنید ،اگر همه عملکرد یکسانی دارند شانس خوبی است تا راه خود را پیدا کرده و دقیقا مخالف بقیه عمل کنید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت قفسه فروشگاهی مراجعه نمایید.
 
بالا پایین