Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

سئو سایت: انتخاب تیتر برای جذب ترافیک

اطلاعات موضوع

Kategori Adı ترفند گوگل
Konu Başlığı سئو سایت: انتخاب تیتر برای جذب ترافیک
نویسنده موضوع anitazadmc
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan anitazadmc

anitazadmc

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 3, 2016
ارسالی‌ها
31
پسندها
3
امتیازها
0
وب سایت
mcseo.ir

اعتبار :

یکی از مواردی که در سئو سایت اثرگذار می باشد ترافیک موجود در سایت است. ترافیک موجود در سایت شما توسط گوگل بررسی و آنالیز می شود پس از این رو می بایست تلاش نمایید تا ترافیک سایت خود را بالا ببرید تا اثرگذاری مثبت در سئو سایت داشته باشید. محتوا عاملی است که موجب کشاندن کاربران به سمت سایت می شود. در ادامه در این خصوص صحبت می کنیم.
[h=1]انتخاب تیتر در سئو[/h]
اینکه در سایت خود تیترهایی را برای محتوای خود انتخاب کنید که بیشترین جستجو و سرچ را توسط کاربران دارد می تواند شانس اینکه در نتایج نشان داده شوید را بیشتر می نماید. لیستی از آیتم ها و تیترها که توسط مشتری و کاربران بیشتر جستجو می شود را تهیه کنید. بدین منظور کلمه کلیدی خود را در گوگل جستجو کنید و ببنید گوگل چه کلمات دیگری را به شما پیشنهاد می کند. تمامی این موارد را به صورت لیست تهیه نمایید .
سئو سایت و محتوا

[h=2]اشتراک محتوا در روند سئو[/h]
محتوای خود را به اشتراک بگذارید. محتوا را در شبکه های اجتماعی و نیز فروم ها و همچنین سایت های دیگر به اشتراک گذارید و همچنین لینک خود را نیز در آن بگذارید که به واسط خواندن محتوا به سمت سایت شما بیایند.در واقع تبلیغات خود را در دیگر سایت ها بگذارید تا به واسط دیدن لینک شما به سمت سایت هدایت شوند.قیمت دلار ، ایمپلت ، ماساژ ، سنگ کورین , فروش اقساطی خودرو ، فروش لیزینگی خودرو ، فروش اقساطی خودرو ، فروش لیزینگی خودرو, درب اتوماتیک ، راهبند ، کرکره برقی ، جک برقی ، درب شیشه ای

[h=2]بازاریابی محتوا در سئو سایت[/h]
بازاریابی محتوا یکی از آیتم های سئو می باشد که در آن تهیه محتوا به صورت منظم انجام می شود. هر محتوا می تواند فرصت و شانسی برای جذب مشتری باشد. پس به طور مرتب و روزانه انتشار و تهیه محتوا را داشته باشید. لیستی از به روزترین تیترها در زمینه کلمه کلیدی خود سرچ کنید تا خود را به عنوان دایرکتوری معتبر در زمینه کاری خود معرفی کنید و به واسط آن اثرگذاری مثبت را در سئو سایت داشته باشید.
 
بالا پایین