Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تازه ترین نکات سئو 2016

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش سخت افزار
Konu Başlığı تازه ترین نکات سئو 2016
نویسنده موضوع رضا ملحانی
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan رضا ملحانی

رضا ملحانی

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Aug 27, 2016
ارسالی‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
0

اعتبار :

آنچه ما در این پست در مورد جدید ترین به روز رسانی های دنیای سئو سایت در اختیار شما قرار می دهیم شاید شما را نیز مانند ما متعجب کند اما این مطلب، نتایج کنفرانس های مهم SMX EAST و Pubcon است که هر دو از بزرگترین و معتبرترین کنفرانس های آمریکا در زمینه سئو سایت هستند.


رتبه گوگل: سئو سایت
اگر شما نیز از آن جمله سایت هایی هستید که دنبال رنکینگ یک در گوگل هستید باید به شما بگویم که رنکینگ یک به معنای ترافیک ارگانیک نیست. اگرچه تعداد کلیک خوردن سایت شما در نتایج جستجوی گوگل هنوز هم اهمیت دارد اما عوامل متعدد دیگری نیز در کلیک های ارگانیک شما در گوگل تاثیر دارند. تبلیغات در سایت، بسته های محلی، نتایج غیر مرتبط، و مطالب مختصر مفید هرچند قوی از عواملی هستند که رتبه یک را از سایت شما می دزدند.


سئو موتور جستجو گوگل بهینه سازی سایت امسی سئو
سئو موتور جستجو گوگل بهینه سازی سایت امسی سئو
مطالب قوی: سئو سایت
منظور از مطالب قوی در اینجا مطالب پر از محتوا نیست. سئو سایت در سال 2016 مطالب مستند و مستدل را بیشتر می پسندد. برای مثال اگر شما از رییس جمهور یک کشور مهم نقل قول کنید محتوای شما به مراتب مستندتر از سایت رقیبی است که از گفت و شنود های محلی اطلاعات در سایت خود می گذارد. برای کمک به گوگل جهت تشخیص اعتبار مطالب سایت خود می توانید به سایت ها و اشخاص معتبر خارجی لینک بدهید.


متریک های سئو
متریک های سئو
سرعت سایت: سئو سایت
سرعت سایت همیشه در صدر لیست سئو سایت بوده. سرعت سایت در رنکینگ سایت شما بسیار تاثیر دارد. سایت سریع تر رنکینگ بهتر نیز می گیرد. به علاوه، سایت های کند، بودجه خزنده سایت شما را نیز هدر می دهند. درست شنیدید. گوگل برای هر سایتی بودجه مشخصی برای خزیدن اختصاص داده و بیشتر از آن بودجه در سایت شما نمی چرخد. بنابراین هرچه سایت شما کندتر باشد مطالب کمتری از سایت شما ایندکس می شوند.


کلمات کلیدی: سئو سایت
دوران پرکردن صفحات سایت با کلمات کلیدی نمرده فقط نگاه گوگل به کلمات کلیدی عوض شده است. زمانی بود که شما کلمات کلیدی را در تگ متا کیورد قرار می دادید. امروز اما گوگل به سمتی رفته که به جای دنبال یک کلمه کلیدی گشتن، دنبال یک پکیج کلمات کلیدی می چرخد. کلمه کلیدی شما باید در بستر مربوطه وارد شود. آپدیت مرغ ماهیخوار شما را وادار می کند که نه تنها راجع به خود کلمه کلیدی بنویسید بلکه راجع به مطالب مربوطه جانبی نیز در مطالب خود بنویسید تا در نتایج گوگل رتبه بهتری به دست بیاورید.


انتخاب کلمه کلیدی در سئو سایت
انتخاب کلمه کلیدی در سئو سایت
کاربرپسندی: سئو سایت
اینکه آیا تجربه کاربر در سئو سایت موضوع تاثیر گذاری است هنوز مورد بحث است اما حتی اگر تجربه کاربر رنکینگ سایت شما را تحت تاثیر قرار ندهد، عقل سلیم به شما می گوید که به فکر فردای خود باشید. بنابراین اگر مطالب شما توسط کاربر کلیک بخورد و نیازهای آگاهانه و ناخواگاهانه جستجوگر را پاسخ بدهد و سرعت بالایی داشته باشد و کاربر را وادار به بازگشت به سایت شما کند، شما می توانید امتیاز خوبی در این زمینه کسب کنید. اگر رنکینگ بهتری کسب نکنید، حداقل کاربر را جذب کرده اید.
دوربین مدار بسته ، دوربین مدار بسته ، تور لحظه آخری، اتوبار تهران ، اتوبار غرب ، cccam server ،سئو سایت ،، تخفیف ، اتوبار ، باربری ، طراحی لوگو ، سئو سایت ،ترجمه مقاله ، انجام پایان نامه ، سئو ، طراحی سایت ، قالب وردپرس فارسی ، تخفیفان ، نت برگ ، ،قیمت دلار ، ایمپلت ، ماساژ ، سنگ کورین ، رزرو هتل، درب اتوماتیک ، راهبند ، کرکره برقی ، جک برقی ، درب شیشه ای ، کانکس ، ماژول تابلو روان ، پاور تابلو روان ، ماژول قرمز، پاور تابلو روان ،
 
آخرین ویرایش:
بالا پایین