Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

۴ نکته ی مهم امنیتی وردپرس

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سیستم وردپرس
Konu Başlığı ۴ نکته ی مهم امنیتی وردپرس
نویسنده موضوع ehsannasr
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ehsannasr

ehsannasr

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Apr 13, 2016
ارسالی‌ها
53
پسندها
7
امتیازها
0

اعتبار :

هنگامی که عامل کسب و کار شما سایت وردپرس شماست، امنیت مهم ترین موضوع مورد توجه است.
سایت های وردپرس به علت آسیب پذیری نسبتا رایج بیشترین حمله توسط مهاجمان را دارند که به راحتی می توان با کمی تلاش آن را ایمن ساخت.
تیم امنیتی فعال ما از) mode security ماژول فیلتر درخواست برای (apacheبرای حفاظت از سایت وردپرس مشتریان استفاده می کند. اما ما نمی توانیم سرور(سرور اختصاصی) شما را از هر تهدیدی محافظت کنیم، اگر شما به دنبال امنیت سایتتان در مقابل طوفانی از حملات هستید این چهار مورد جهت هدایت شما به مسیر درست است:
آپدیت پلاگین ها و تم ها
آپدیت پلاگین ها و تم های موجود به طور مرتب موثرترین روش امنیت در سایت شما است. در حالی که نهایتا آپدیت پلاگین ها بر عهده ی شماست، تا جایی که ممکن است ما بهترین راهنمایی را به مشتریان ارائه می کنیم. ما کمی آزادی عمل به مشتریان ارائه میکنیم تا از پلاگین هاشان محافظت کنند.
با این حال، این سرویس جایگزین نظارت بر پلاگین نیست و ما شدیدا توصیه به روز رسانی آنها در زمان ممکن می کنیم. در صورت امکان حداقل هسته ی وردپرس را به صورت اتوماتیک آپدیت نمایید.
ایجاد پسوردهای طولانی:
یکی دیگر از عوامل حمله به سایتهای وردپرس پسوردهای ضعیف است. ما یک مقاله پایه با راهنمایی در مورد چگونگی ایجاد پسورهای قوی داریم از جمله انواع کلمات عبور جهت جلوگیری مهاجمان از حملات brute-force برای حدس پسوردها که آنها تلاش می کنند که به راحتی بواسطه ی نمونه های فرهنگ لغت پسورد ایجاد کنند.
در نهایت مشتریان ما می توانند پسوردهایی را که انتخاب می کنند را دراختیار داشته باشند اما تلاش برای کمک به امنیت سرورها(سرور مجازی) تا آنجا که ممکن است انجام می شود.
در بیشتر سرورهای ما از mode security جهت بلاک کردن حملات استفاده می کند.
پشتیبان گیری منظم:
ضمانت سایت های شما زمانی که هک می شود غیر ممکن است.
به همان دلیل تهیه ی بکاپ های منظم از سایت و داده ها حیاتی و مهم است. شما می توانید به منابع بک آپ قوی دسترسی داشته باشید تا هرجا که حمله ای داشتید، دچار مشکل نشوید.
بروزسانی-امنیت و بک آپ های offsite برای حفاظت از اطلاعات سایت شما به هنگام حملات اجتناب ناپذیر، حیاتی است.
استفاده از پلاگین های امنیتی:
هنگامی که شما اقدامات احتیاطی مناسبی بواسطه ی آپدیت سایت و تقویت کلمه ی عبور و بک آپ گیری از فایل ها را انجام می دهید در آن زمان به فکر پلاگین امنیتی می افتید.
تیم امنیتی پویاسازان توصیه می کند به استفاده از پلاگین های وردپرس که رتبه بندی بالایی دارند و به طور گسترده در صنعت استفاده می شود.
چهار راهنمایی بالا یک راه طولانی به سمت محافظت از سایت شما در برابر هکرها است. تا زمانی که تم ها – پلاگین ها و اصلاحات مشتری با مدیریت کامل پوشش داده شود تیم ما بهترین پشتیبانی را برای آنها و دیگر پلاگین های سه بخشی فراهم می کند. تیم پشتیبان ما به صورت ۲۴ ساعته برای کمک در خدمت شما هستند.

منبع: وبلاگ پویاسازان
 
بالا پایین