Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

چسب کاشی پودری

  • نویسنده موضوع sadra
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı عمران
Konu Başlığı چسب کاشی پودری
نویسنده موضوع sadra
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan رایان پژوهان

sadra

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Aug 21, 2016
ارسالی‌ها
3
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
inten.asia

اعتبار :

چسب های کاشی و سرامیک:
در گذشته‌ای نه چندان دور، نصب کاشی، سرامیک و سنگ فقط توسط ملاتی از سیمان انجام می‌گرفت که این امر مستلزم کاربرد روش‌های دشوارتر و صرف وقت بیشتری توسط نصابان بود و در صورت استفاده از حاشیه و طرح‌های خاص، نصاب با مشکلاتی مواجه می‌شد.
در صورت عدم آشنایی با چسب کاشی و سرامیک، در ابتدا شاید موادی شبیه چسب‌های فوری و مشابه آن در ذهن نقش ببندد که شاید برای مصرف‌کننده‌ای که با این مصالح آشنایی نداشته باشد کمی دور از ذهن باشد. لیکن در صورت آشنایی با این مواد و استفاده درست از آن، به مزایای آن می‌توان پی برد و در آینده می‌توان انتظار داشت که در اکثر موارد از این مواد استفاده گردد. این مطلب خیلی دور از ذهن نیست که در آینده تعویض و تغییر دکور کاشی یک خانه به عنوان مثال کاشی‌های بین کابینت آشپزخانه توسط یک بانوی خانه‌دار به راحتی انجام‌شدنی است و ایشان می‌تواند سنگ یا کاشی‌های مورد نظر خود را به راحتی در محل مورد نظرش نصب نماید.
چسب‌های پودری:
این محصولات بر اساس و پایه مواد معدنی و شیمیایی تولید می‌گردند و با استفاده از آنها می‌توان کاشی، سرامیک و سنگ را بر روی سطوح صاف، آجری، کاشی، موزائیک، سیمانی و سنگی نصب نمود، به‌دلیل نوع ترکیبات و فرآوری‌های صورت گرفته در زمان تولید پیشنهاد می‌گردد از به‌کار بردن چسب‌های پودری بر روی سطوح گچی خودداری شود.
روش و میزان مصرف:
جهت استفاده ابتدا سطح کار را تمیز و زنجاب کنید. به میزان یک چهارم وزن پودر به چسب آب اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. چند دقیقه صبر کنید تا چسب قوام یابد و افزودنی های آن فعال گردد. دوباره آن را هم زده و در صورت لزوم غلظت را با افزودن آب تنظیم کنید. در آخر با استفاده از شانه های مخصوص چسب را بر روی سطح کار کشیده و کاشی را با فشار چسبانده و تراز نمائید.
مزایا:

  • ارزانتر از چسب های خمیری
  • مقاوم در مقابل آب و رطوبت
  • چسبندگی بیشتر از چسبهای خمیری
  • یک پاکت 20 کیلویی با 6 لیتر آب مخلوط و تبدیل به 26 کیلو چسب می شود
 

رایان پژوهان

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 22, 2021
ارسالی‌ها
4
پسندها
0
امتیازها
1

اعتبار :

یکی از نکات مهم برای سرامیک کف اینه که انواع سرامیک رو بشناسی و با برندهای مختلف آشنا باشی تا یه سرامیک خوب برای کف پذیرایی یا آشپزخانه خودت انتخاب کنی. بهترین سرامیک کف مربوط به یزد میشه که هم ضدلک داره و هم ضدخش
 
بالا پایین