Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

مهارت جراح در جراحی زیبایی بینی

  • نویسنده موضوع filiph
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı پزشکی تخصصی
Konu Başlığı مهارت جراح در جراحی زیبایی بینی
نویسنده موضوع filiph
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan filiph

filiph

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Aug 28, 2016
ارسالی‌ها
23
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :




جراحی زیبایی بینی همانند سایر جراحی ها دارای خطرات و عوارض می باشد که با توجه به دقت و مهارت جراح بینی این عوارض می تواند کاهش پیدا کند . امروزه جراحی زیبایی بینی بیشتر از هر زمان دیگری طرفداران زیادی به خود جلب کرده است .اگر تصمیم به جراحی زیبایی بینی دارید حنما از عوارض آن مطلع شوید و با شناخت کامل اقدام کنید .
افراد زیادی ممکن است به داروی بیهوشی حساسیت داشته باشند و ممکن است واکنش های غیر مترقبه ای نسبت به داروی بیهوشی نشان دهند و با اطلاع پزشک ریسک را می توان به حداقل رساند .
در حین عمل جراحی زیبایی بینی ممکن است ارتباط لوله بیهوشی با بدن قطع شود و اکسیژن وارد بدن نشود .در این صورت باید تمام عائم حیاتی بیمار توسط تیم مجرب قبل و حین عمل و بعد از آن مورد بررسی قرار گیرد .
اولین نکته در زیبایی هر فرد تناسب اجزای صورت می باشد و مخصوصا بینی که باید هماهنگی های زیادی با چهره فرد داشته باشد که همین امر موجب افزایش اعتماد به نفس فرد می شود .
به بیماران توصیه می شود در وضعیت پایدار روحی قرار بگیرند و سپس اقدام به جراحی زیبایی بینی کنند چرا که تصمیم عجولانه در جراحی زیبایی بینی می تواند به پشیمانی فرد منجر شود .
با تصمیم درست و انتخاب جراحی مناسب از کار خود اطمینان حاصل کنید و قبل از جراحی می توانید شکل بینی خود را توسط نرم افزار کامپیوتری مشاهده کنید و سپس اقدام کنید .
دکتر سینا غیاثی فوق تخصص جراحی زیبایی مهارت زیادی در زمینه جراحی زیبایی بینی دارد.
 
بالا پایین