Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تلخ ترین رکورد های گینس

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش زنگ تفریح و سرگرمی
Konu Başlığı تلخ ترین رکورد های گینس
نویسنده موضوع behnamkkk
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan behnamkkk

behnamkkk

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Sep 1, 2016
ارسالی‌ها
2
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

نجات از سریع ترین تصادف تاریخ
«دونالد کامپل» به ماجراجویی علاقه زیادی داشت و در این زمینه رکورددار بود. او صاحب هشت رکورد سرعت در آب و خشکی بود. سپتامبر 1960 او سوار خودروی افسانه ای خود که «بلوبرد» نام داشت شد تا رکورد جدیدی در سرعت به ثبت برساند. دونالد با سرعت 579 کیلومتر در ساعت در حرکت بود که کنترل اتومبیلش را از دست داد. اتومبیلی که دونالد راننده آن بود با چنین سرعت بالایی واژگون شد و تبدیل به آهن پاره ای شد.
با چنین تصادفی همه تصور می کردند دونالد جان خود را از دست داده است اما چون او خود را به صندلی راننده منحکم بسته بود زنده ماند. در این سانحه، چندین نقطه از بدن آقای سرعت بریده شد، کبودی هایی روی دست و پایش ظاهر شد و همچنین جمجمه اش از جای رویش مو شکست اما با اینحال او زنده ماند.زندگی بدون غذا
سال 1991، جیمز اسکات به هیمالیا رفت و مسیری به نام گوساینکاند را برای راهپیمایی انتخاب کرد. اودر این راه برفی گرفتار شد و مسیر را گم کرد. به گزارش ایران ناز جیمز نه وسیله روشنایی داشت و نه غذای کافی، در کوله پشتی جیز به غیر از دو تکه شکلات، یک جفت جوراب و کیسه خواب چیز دیگری به چشم نمی خورد. او 43 روز در مسیر برفی و هوای سرد سرگردان بود و فقط برف می خورد تا اینکه بالاخره نجات یافت.
اجاره خودرو
 
بالا پایین