Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

سامانه کالا

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مطالب قدیمی انجمن
Konu Başlığı سامانه کالا
نویسنده موضوع mohiii
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan mohiii

mohiii

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Sep 14, 2016
ارسالی‌ها
2
پسندها
0
امتیازها
0

اعتبار :

از آنجا که در کشور تلاش چشم گیری برای ایجاد بسترهای مناسب برای شفاف سازی معاملات (از جمله سامانه کالا به صورت یکپارچه در وزارت نفت) با هدف ارتقای تولیدات داخلی تعریف واجرایی شده است، مدیریت سامانه نقشه جامع صنعت بر آن شدند تا از مهمترین مزایای سامانه کالا یعنی برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان و تامین کنندگان با متقاضیان کالا در جهت رونق کسب و کار به نحو مناسب بهره بگیرند. تمام کالا و تجهیزات موجود در سامانه کالا کد گذاری میشود( با توجه به استاندارد ایران کد )که این امر باعث میشود که در تمام معاملات قابل مشاهده و رصد باشند. بر اساس هدف سامانه کالا حجم تنوع اجناس و کالاها درانبارها کاهش خواهد یافت. تامین کالا در کمترین زمان و کاهش هزینه های موجود از مزایای استفاده ازسامانه کالا می باشد.


با فراگیر شده سامانه کالا در سطح کشور، استانداردسازي اقلام ساخت داخل از نظر كيفيت و ايمني صورت می پذیرد که از عوامل مهم توسعه اقتصادي و تكنولوژي كشور محسوب می شود. در سطح منطقه نيز با توجه به حجم عظيم تقاضای اقلام صنعت نفت مي‌تواند از دید ملی موجب ارتقای سطح علمي و تكنولوژيكي و رشد چشمگير كسب و كار شود.


با توجه به محدوديتهاي ايجاد شده در صنعت و کاهش شدید واردات تجهیزات و اقلام یدکی در سالهای اخیر، توليد آنها در داخل كشور توسعه يافته و سازندگان ايراني توانسته‌اند تعداد زيادي از قطعات و تجهيزات را به روشهاي مختلف توليد کنند. این فرآیند با بکار گیری روشهای استاندارد شده ارزیابی آنها برای اطمینان از کیفیت و توانایی این شرکتها تکمیل خواهد شد. icmap، سامانه کالا ، توکن ، ایران کد ، نقشه مجازی صنعت ،صنعت نفت ، طراحی سایت ، سئوسایت ، گرافیک ،طراحی لوگو ،افزایش در آمد سایت
 
بالا پایین