Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

طراحی لوگو شبکه سه

  • نویسنده موضوع mcseo
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı آرم و لوگو
Konu Başlığı طراحی لوگو شبکه سه
نویسنده موضوع mcseo
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan mcseo

mcseo

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Apr 16, 2016
ارسالی‌ها
34
پسندها
6
امتیازها
0
وب سایت
mcseo.ir

اعتبار :

[h=1]طراحی لوگو شبکه سه[/h]طراحی لوگوی شبکه سه که یکی از محبوب ترین شبکه های صدا و سیمای کشور عزیزمان ایران است بعد از بیست و دو 22 سال تغییر کرد. طراحی لوگوی قبلی از سه خ نارنجی تشکیل می شد که خط آخر کمی بلند تر از دو خط قبلی بود. لوگوی جدید شبمه سه از سه خط سفید مورب هم اندازه تشکیل شده و هر دو لوگو در سمت چپ تصفحه نمایشگر تلویزیون شما قرار می گیرند. اما علت این تغییر لوگو چیست؟لوگوی جدید از نظر استانداردها و اصول طراحی لوگو موفق تر از لوگوی پیشین است اگرچه لوگوی پیشین بسیار ماندگار شد.

[h=2]داستان طراحی لوگو شبکه سه[/h]لوگوی قبلی شبکه سوم تلویزیون ما به نحوی طراحی شده بود که با با چرخش 180 درجه ای دوباره قرم اولیه لوگو را نشان دهد. در لوگوی جدید علاوه بر این اصل قابل چرخش 180درجه ای بودن، استانداردهای بیشتری مد نظر لحاظ شده تا لوگو متشکل از سه دایره سه تایی باشد که با زاویه سی و شصت کنار هم قرار گرفته شده است. این کار یک لوگوی زیبا ساده و اصولی را ایجاد کرده که با توجه به هم اندازه بودن خطوط، لوگو از کادر بیرون نمی زند و این یک فرم لوگوی ایستا و استاندارد را به ما می دهد. لوگوی جدید شبکه سه اثر ایمان یاری است.
ارتودنسی ، ایمپلنت دندان ، کانکس ، جراحی زیبایی بینی ، جراحی زیبایی سینه ، ارتوپدی ، کاشت مو



[h=2]جنجال بر سر طراحی لوگو شبکه سه[/h]به نظر می رسد لوگوی شبکه سه تلویزیون ما کپی نا موفقی از لوگو یا آرم تجاری برند اریکسون می باشد. پیش تر نیز طراحی لوگو کپی در کشور ما رخ داده بود مانند طراحی لوگو برند معروف چیتوز که البته نمونه موفق تری بوده است. شایعاتی نیز در مورد کپی بودن طراحی لوگوی اوپراتور های مخابراتی مانند همراه اول و رایتل وجود دارد. اما محمد علی قاسمی، مشاور هنری سازمان صدا و سیما این ادعا را رد کرد و گفت این تنها یک ری دیزاین (باز طراحی لوگو) برای دست یابی به یک لوگوی اصولی تر و متناسب تر است. وی همچنین گفت که با توجه به تبدیل ساختار نمایشی صفحات نمایشگر خانگی از سه در چهار به نه در شانزده نیاز بود تا این تغییر صورت بگیرد تا لوگوی قبلی شبکه سه بیش از حد کشیده به نظر نرسد. به نظر می رسد با توجه به اینکه لوگوی شرکت اریکسون در سال 2009 طراحی شدو ولوگوی شبکه 22 سال قبل، و امروز فقط باز طراحی شد، ادعای قاسمی درست باشد و این تنها یک گام به سمت استانداردتر کردن طراحی لوگوی شبکه سه باشد.



 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: DaniyaL
بالا پایین