Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

انتخاب لباس بلند و ماکسی مناسب

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سایر موضوعات مد و لباس
Konu Başlığı انتخاب لباس بلند و ماکسی مناسب
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

لباس بلند و ماکسی یک مدل بسیار مناسب و زیبایی برای هر اندامی است. پیراهن های ماکسی در هردو اندازه بلند و کوتاه موجود است و برخی از آنها با حجم و پارچه بیشتری نسبت به بقیه تهیه می شود.

در اینجا نکاتی را برای انتخاب درست لباس بلند و ماکسی همراه با استفاده کردن کیف و کفش و.....که برای اندام شما متناسب باشد، بیان می کنیم .
1- اگر اندام بزرگی دارید، پیراهن ماکسی انتخاب کنید که اندازه دور کمر شما باشد. یک پیراهن ماکسی معمولی بادکرده و مواج است و مانند لباس تونیک روی بدن شما قرار می گیرد. مدل دوختی را انتخاب کنید که اندازه است و کمر تنگتری دارد.

2- پیراهن ماکسی خواه بلند باشد و خواه کوتاه، با کفش های پاشنه بلند بپوشید. از کفش های پاشنه کوتاه یا تخت استفاده نکنید، زیرا شما را شلخته و نامرتب نشان می دهد. تا آنجایی که می توانید با پوشیدن کفش پاشنه دار به قد خود بیفزایید.

3- برای پوشیدن شکم بزرگ خود، مدل برش خطی ای شکل را انتخاب کنید. این مدل برای زنان درشت تر بسیار عالی است و ظاهر زنانه لباس را حفظ می کند، در حالی که اندام آنها را متناسب تر نشان می دهد.

4- جواهرات بزرگ و درشت بپوشید و یک کیف سایز بزرگ با خود حمل کنید. جواهرات یا کیف های کوچک با مدل های راحت و آزاد ماکسی به خوبی هماهنگ نمی شود، بنابراین ظاهر خود را با لوازم جانبی بزرگ کامل کنید.

5- اگر ریزه اندام هستید، مدل هایی با طرح ها و تصاویر مینیاتوری و کوچک بپوشید. این بهترین نمونه یک پیراهن ماکسی برای اندام های کوچک است.

6- پیراهن تک رنگ بپوشید تا ظاهری نرم و ملایم ایجاد کنید. از طرح ها و تصاویر برجسته در پیراهن ماکسی به همراه رنگهای شاد و تند خودداری کنید. بهترین رنگها آبی، ارغوانی، زرد و حتی قرمز روشن است.
 
بالا پایین