Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

گوشی اچ تی سی بولت احتمالا HTC 10 evo نامیده خواهد شد

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اچ تی سی
Konu Başlığı گوشی اچ تی سی بولت احتمالا HTC 10 evo نامیده خواهد شد
نویسنده موضوع Pejman
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Pejman

Pejman

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Oct 16, 2013
ارسالی‌ها
146
پسندها
81
امتیازها
0
محل سکونت
تهـــــــــــــــرآن بزرگـــــــــــــــــــــ...
تخصص
موبایل ، کامپیوتر
دل نوشته
دوستم بدار , شاید که فردایی نباشد
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :



کمپانی اچ‌تی‌سی از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ گوشی‌های هوشمند موفقی را تولید کرد که به صورت انحصاری و فقط توسط اپراتور Sprint به فروش می‌رسید و در نام این محصولات از عبارت evo نیز استفاده می‌شد. از جمله این گوشی‌ها می‌توان به اچ‌تی‌سی Evo 4G، اچ‌تی‌سی Evo 3D، اچ‌تی‌سی Evo 4G LTE و ... اشاره کرد. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید تا نگاهی به مشخصات گوشی‌هوشمند جدید اچ‌تی‌سی داشته باشیم.

بنا به اعلام ایوان‌بلاس (Evleaks) گوشی‌هوشمند HTC 10 evo احتمالا نام جهانی گوشی‌هوشمند اچ‌تی‌سی بولت خواهد بود. گفته می‌شود اچ‌تی‌سی بولت به زودی توسط اپراتور اسپرینت عرضه خواهد شد و شاید این محصول اولین گوشی‌هوشمند مدرن اچ‌تی‌سی باشد که از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بی‌بهره است.

اچ‌تی‌سی هنوز وجود گوشی‌ HTC Bolt را تایید نکرده، ولی از قبل تصاویر مختلفی از این دستگاه را مشاهده کرده‌ایم که با توجه به این عکس‌ها می‌توان گفت گوشی بولت در واقع شباهت زیادی به اچ‌تی‌سی ۱۰ دارد ولی احتمالا ابعاد بزرگ‌تری دارد. انتظار می‌رود این دستگاه از نمایشگری ۵.۵ اینچی بهره ببرد. هنوز مشخص نیست که کیفیت صفحه‌نمایش این دستگاه فول اچ‌دی خواهد بود یا QHD ولی در برخی از شایعات وجود هر دو مدل تایید شده است. از جمله دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به سیستم‌عامل اندروید ۷.۰ نوقا، ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی با قابلیت افزایش با کارت حافظه‌ی جانبی، اشاره کرد. پردازنده‌ی در نظر گرفته شده برای این گوشی نیز اسنپدراگون ۸۱۰ است.
این گوشی به احتمال زیاد به زودی و در همین ماه معرفی خواهد شد اما معلوم نیست که مدل جهانی این محصول یعنی HTC 10 evo چه زمانی در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد. با توجه به آنچه گفته شد، انتظار می‌رود به زودی جزئیات بیشتری در مورد این دستگاه منتشر شود.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: DaniyaL
بالا پایین