Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

اگر سایت یا وبلاگی دارید حتماً این نوشتار را مطالعه کنید

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مقالات و آموزش ها
Konu Başlığı اگر سایت یا وبلاگی دارید حتماً این نوشتار را مطالعه کنید
نویسنده موضوع sitecode
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sitecode

sitecode

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Nov 13, 2015
ارسالی‌ها
50
پسندها
46
امتیازها
0

اعتبار :

[FONT=B_Nazanin]اگر سایت یا وبلاگی دارید حتماً این نوشتار را مطالعه کنید



0


0


0








[/FONT]

[FONT=B_Nazanin]یکی از راه های افزایش رتبه ی سایت یا سئو سایت، بالا بردن ترافیک سایت یا همان تعداد بازدید کنندگان از سایت شما است. کارهای زیادی می توان انجام داد تا مطالب سایت و وبلاگ در صفحات اول موتورهای جستجو مثل گوگل نشان داده شوند. مساله ای که تمام صاحبان سایت ها و نویسنده های وبلاگ ها همیشه در پی آن هستند. استفاده از محتوای مناسب در طراحی سایت ، یکی از فراوان راه ها برای افزایش ترافیک یا بازدید از سایت شما می باشد. تا وقتی که شما مطالب اصلی و کپی نشده و یا مطالب جذاب در سایتتان می گذارید ترافیک و بازدید از سایت شما به صورت پله ای و مرتب افزایش پیدا می کند. برای سرعت بخشیدن به این پروسه کارهای ساده و زیادی می توانید انجام دهید که نمونه هایی از آن را برای شما مطرح می کنیم.
طراحی سایت؛ استفاده از تیترهای مناسب و جذاب

در ساخت سایت تیتر مناسب تأثیر بسیار زیادی در جلب نظر مخاطب دارد. زیرا اولین چیزی که مخاطبان با آن مواجه می شوند و آن ها را برای خواندن مطلب جذب می کند تیتر استفاده شده برای آن مطلب است. تیتر مناسب باعث به اشتراک گذاشتن و تکثیر آن در دنیای مجازی توسط کاربران می شود. سر فصل ها نمایانگر کلیت محتوایی است که شما از آن صحبت می کنید و موضوع آن نیز کلیت طراحی سایت شما و اهداف سایت شما را روشن می سازد تا کاربری که به سایت شما مراجعه می کنید بداند که سایت شما چه هدفی دارد.

طراحی سایت؛ مطالب و نوشته های قوی و با کیفیت بنویسید

از جمله موارد دیگری که باید به آن اشاره کرد و برای صاحبان سایت ها کاربرد زیادی دارد این است که در طراحی سایت اطمینان حاصل کنید مطالبی که می نویسید نیازهای کاربران را برطرف می کند و آنها قانع و راضی می شوند از زمانی که در سایت شما صرف کرده اند. یعنی مطلب شما همان چیزی باشد که بازدید کنندگان سایت شما به دنبالش می باشند. این کار بیشترین تأثیر را در افزایش ترافیک و بازدید از سایت شما خواهد داشت. متن و مطلب با کیفیت بالا نتیجه ی بهتری در جستجوها دارد. در سایت خود مطالبی بگذارید که در سایت های دیگر نمی توانند پیدا کنند یا در سایت های دیگر با جزئیات و کیفیت کمتری آورده شده اند و شما به صورت متمرکز تر و مفصل تر و دقیق تر به آن پرداخته اید.
طراحی سایت؛ تولید محتوا کنید و از کپی کردن بپرهیزید

موتورهای جستجو علی الخصوص موتور جستجوی گوگل به شدت پیشرفت کرده و سریعاً مطلب کپی شده را تشخیص می دهد و آن ها را در نتایج پایین تر جستجو قرار می دهد زیرا امتیاز کمتری را برای آن ها در نظر گرفته است و حتی ممکن است نمره منفی هم در صورت تکرر و استفاده بیش از حد از مطالب کپی شده برای شما به همراه داشته باشد.



[/FONT]
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Google
بالا پایین