Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بهترین مسیر های آبی در ایتالیا برای پیاده روی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı ایتالیا
Konu Başlığı بهترین مسیر های آبی در ایتالیا برای پیاده روی
نویسنده موضوع hadiahmadi
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan jahansite

hadiahmadi

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Dec 5, 2016
ارسالی‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
0

اعتبار :

پنج زمین (Cinque Terre) و مسیر آبی (Sentiero Azzurro) که شهرهای مختلف آن را به هم متصل می نماید یکی از شناخته‌شده‌ترین جاذبه‌های گردشگری ایتالیا در تمام دنیا محسوب می شوند. این منطقه یکی از زیباترین نقاط روی این کره‌ی خاکی می باشد که تحت حفاظت و نظارت‌های شدید یونسکو می باشد . اما برای رفتن به این منطقه‌ی‌ رویایی نمی‌توانید از ماشین یا سایر وسایل حمل و نقل استفاده نمایید و باید با پای پیاده از پنج زمین بازدید نمایید.
ورنازا (Vernazza) یک جاده‌ی اصلی و خط راه آهن در نزدیکی این منطقه می باشد، ولی با وجود این مسیر باز هم برای رسیدن به شهرهای مختلف باید مسافت زیادی را پیاده‌روی نمایید.
مانارولا (Manarola) که این مسیر دوازده کیلومتری که طی کردن آن اگر سریع باشید، کمتر از پنج ساعت زمان خواهد برد که به گردشگران این امکان را می‌دهد تا از این پنج شهر زیبا از طریق یکی از زیباترین مسیرهای دنیا دسترسی پیدا کنند.حتی در زمان‌های گذشته نیز منبع درآمد اصلی اهالی این منطقه ماهی‌گیری و گردشگری محسوب می شده است.
ساحل مونته روسو (Monterosso) که درواقع این منطقه به دلیل اینکه سواحل تفریحی متعدد و وسیعی داشته و به مسیری جاده‌ای از طریق تونل‌های مختلف دسترسی پیدا می کند، پرجمعیت‌تر و شناخته‌شده‌تر از سایر شهرهای این منطقه می باشد.
غروب ورنازا را با پیاده روی مشاهده نمایید چون اولین بخش از این مسیر در واقع سخت‌ترین قسمت آن نیز می باشد. مسیر بین شهرهای مونته روسو آل مار و شهر دوم یعنی ورنازا، دارای پستی و بلندی‌های متعددی بوده و پیاده‌روی‌کنندگان و کوه‌نوردان با سخت‌ترین بخش راه روبه‌رو می باشند.
 
بالا پایین