Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

برای طراحی یک وب سایت باید نکات زیر را رعایت کنید تا دامنه مناسب را رعایت کنید:

  • نویسنده موضوع SH369
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı برنامه نویسی
Konu Başlığı برای طراحی یک وب سایت باید نکات زیر را رعایت کنید تا دامنه مناسب را رعایت کنید:
نویسنده موضوع SH369
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan SH369

SH369

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Sep 8, 2016
ارسالی‌ها
43
پسندها
5
امتیازها
0

اعتبار :

وب وان به عنوان یک شرکت فعال در زمینه طراحی وب سایت می داند که وقتی صحبت از تملک یک صنعت به میان می آید، یک تصویر آنلاین همه چیز است. برای هر شرکتی که می خواهد وجهه خود را در اقتصاد جهانی به طور موثرحفظ کند، صاحب تجارت می بایست یک استراتژی بازاریابی شبکه ای برجسته داشته باشد. بدون داشتن یک طراحی جذاب و متد تبلیغاتی آنلاین، صاحبان تجارت باید ریسک نادیده گرفته شدن در این رقابت تنگاتنگ چه در عرصه جهانی و چه در یک شهر کوچک را بپذیرند.

انتخاب نام دامنه: یک مولفه اصلی در طراحی وب سایت
در وب وان، متخصصان می دانند که گرچه یک طراحی بسیار خوب لی اوت، نقش بسیار مهمی را در هر کمپین بازاریابی آنلاین بازی می کند، اما تنها المان اساسی برای به دست آوردن موفقیت نیست. اولین قدم برای ساخت یک تصویر موثر آنلاین، با انتخاب بهترین نام دامنه شروع می شود.
موارد اصلی که هنگام انتخاب نام دامنه باید به آن توجه کرد
هنگام کار با وب وان، تیم متخصص ما به بهترین پکیج سرویس بهینه سازی آنلاین را ارائه می دهد. انتخاب نام دامنه شرکت شما بخش مهمی از این پروسه است. به همین دلیل در زیر چند نکته کلیدی برای متمرکز شدن بر روی آن ها آورده شده است.
استفاده ثابت از برند. ما می دانیم که یک تصویر جذاب، یک عامل مهم در موفقیت در فرآیند بهینه سازی است. در وب وان ما نه تنها بر روی آدرس IP با کلمات کلیدی مرتبط کار می کنیم، بلکه بر روی استراتژی فعلی برند شما کار می کنیم تا بیشترین بازده سرمایه را داشته باشید. شرکت طراحی سایت
· انتخاب های ساده و مستقیم. بسیاری از صاحبان مشاغل ( به طور اشتباه) فکر می کنند که برای جلب توجه در دنیای آنلاین نام دامنه باید پر مغز باشد. همیشه این کار درست نیس. هر چقدر اتحاد در برندتان مهم است، همان قدر هم مهم است تا بتوانید خود را در این فرآیند تطبیق دهید. داشتن آمار گمراه کننده ، مشتریانتان را به سمت رقیبانتان می فرستد. بهتر است نامی را انتخاب کنید که مختص به خود شما باشد
· از کاراکتر خاصی استفاده نکنید. درست است که گاهی اوقات استفاده از کاراکتر هایی مانند خط تیره و یا یک عدد می تواند اسم برند را خاص کند، در عین حال می تواند در بسیاری از مواقع گمراه کننده باشد. زمانی که برای گفتن تک تک کاراکتر های موجود در آدرس سایتتان وقت می برد در نظر افراد بسیار خسته کننده است.
· پسوند مناسب را پیدا کنید. در آخر، ما می توانیم به شما کمک کنیم یک پسوند مناسب برای آدرس IP سایتتان انتخاب کنید. .com پسوندی است که بیشتر مواقع ترجیح داده می شود. اما اگر این پسوند ممکن نباشد می توانیم یک پسوند مناسب برای شما پیدا کنیم.
طراحی وب سایت
شرکت طراحی سایت
 
بالا پایین