Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

چگونه باید یک وب سایت جذاب بسازیم؟

  • نویسنده موضوع SH369
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اینترنت
Konu Başlığı چگونه باید یک وب سایت جذاب بسازیم؟
نویسنده موضوع SH369
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan SH369

SH369

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Sep 8, 2016
ارسالی‌ها
43
پسندها
5
امتیازها
0

اعتبار :

[h=2]چگونه یک وب سایت جذاب بسازیم؟ وب سایتی با رویکردی خلاقانه[/h]این روزها اینترنت ابزارهای قابل توجهی برای طراحی وب سایت ها ارائه کرده است. با کمی تلاش خواهید توانست شاهکاری از تصاویر ویژه و افکت ها ارائه نمایید. شما میتوانید از قالب ها و افکت های بسیاری در وب سایتتان استفاده کنید. ظاهر وب سایت شما میتواند برای بازدیدکننده مطلوب و جذاب باشد. حداقل مزیت یک طراحی وب سایت خوب این است که موجب میشود که بازدیدکننده از میان تعداد بی شماری وب سایت، از سایت شما بازدید کند.
دستورالعمل هاى زير را دنبال كنيد. نكاتى كه قطعاً به شما كمك ميكند كه يك وب سايت جذاب و حرفه اى داشته باشيد.
-با گرافيك و تصاوير بازديدكننده را جذب كنيد
انسان ها موجوداتى بصرى هستند. تصاوير، بيش از هر چيز ديگری آن ها را جذب مىكنند. تلاش كنيد از تصاوير و گرافيك به درستی و به جا در سايتتان استفاده كنيد. بازديدكننده بالقوه شما ممكن است تمايلى به خواندن محتوا نداشته باشد اما مطمئن باشيد تصاويرى كه در سايت داريد آنها را جذب مىكند. تصاويرى كه پيام هايتان در آن ها به طرزى زيركانه قيد شده باشد. با اين تصاوير بازديدكننده را به بازديدهاى دوباره تشويق كنيد.
گرافيك و تصاوير متحرك موجب مىشود بازديدكنندگان نسبت به بازديد از سايت شما كنجكاو شوند. از گرافيك و افكت ها متناسب با نياز وب سايتتان بهره بگيريد. -در انتخاب طيف رنگى حرفه اى به دقت عمل كنيد. وب سايت شما، نمايش دهنده تصاوير و معرفى كننده شركت شماست. از اين رو هر رويكردى كه به كار بگيريد مى بايست حرفه اى و شفاف باشد. زمانى كه تصميم ميگيريد از گرافيك و تصاوير بيشترى بهره بگيريد، به طيف رنگ هاى مورد استفاده توجه كنيد.
گرچه به نظر ميرسد كه اين كار آسانى باشد اما انتخاب رنگ هاى دقيق و مورد پسند تمامى كاربران مستلزم دانش و تحقيق است. رنگ هايى كه بايد جذاب و جالب باشد. شرکت طراحی سایت
-از راهنماهاى گرافيكى استفاده كنيد
مطمئن باشيد كه محتواى وب سايت شما با راهنماى گرافيكى جذاب تر خواهد بود. از علائم و شماره ها براى واضح تر و شفاف كردن محتوايتان استفاده كنيد. ممكن است بازديدكننده شما تمامى متن و محتواى مطالب را نخواند. او نياز دارد تا با علائم و اعداد نكات مهم را سريع مرور كند.
كاربران به راحتى با اين علائم و اعداد جذب مىشوند. اين بار از ديد بازديد كننده سايت خود را مجدداً بازبينى كنيد و نقاط مورد پسند و نقاط ناخوشايند را تفكيك كنيد.
جلوه هاى تصويرى بسيار خوشايند است اما سعى كنيد از آنها در جاى مناسب و در بخش درست از محتوا استفاده كنيد.
-از ديزاين و طراحى بيش از حد سايت خوددارى كنيد.
در اينكه افكت هاى تصويرى، بازديدكننده را جذب مىكند، شكى نيست. ولی ايجاد تعادل بين تصاوير و محتوا، ضروری میباشد.
-ساده باشيد
سايت هاى متعددى هر روزه، به روز رسانى مىشوند ولى شما مى بايست وب سايت خود را به منظور رونمايى از يك شاهكار و غافلگير كردن بازدیدكنندگانتان بروز كنيد. خلاقيت و دسترسى ساده به سايت بسيار مهم است. از تصاوير گرافيكى استفاده كنيد كه بيان كننده هدف شما باشد، اينگونه در چشم مشتريان و بازديدكنندگان جذاب خواهيد بود.
طراحی وب سایت
شرکت طراحی سایت
 
بالا پایین