Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

چند نمونه از طراحی های وب سایتی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند:

  • نویسنده موضوع SH369
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı برنامه نویسی
Konu Başlığı چند نمونه از طراحی های وب سایتی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند:
نویسنده موضوع SH369
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan SH369

SH369

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Sep 8, 2016
ارسالی‌ها
43
پسندها
5
امتیازها
0

اعتبار :

[h=2][/h]پاییز 2014 را سپری می کنیم و در حال نزدیک شدن به سال 2015 هستیم. زمان مناسبی است تا به بررسی 1 سال گذشته بپردازیم و دریابیم که تمایلات طراحی وب سایت به کدام سمت پیش رفته و چه طراحی هایی در سال 2015 بیش از گذشته مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در ادامه به برخی از پر طرفدارترین طراحی های وب سایت در طی یک سال گذشته اشاره می کنیم.
. طراحی وب سایت شما باید واکنش گرا باشد
همانطور که پیش تر نیز گفته شده، طراحی های واکنش گرا یا Responsive WebDesign، با توجه به استفاده روز افزون تلفن های همراه هوشمند، امروزه حرف اول را در دنیا می زنند. بنابراین اینگونه از طراحی ها در سالهای آتی نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت و گسترش و ارتقا می باید.
. تاکید بیشتر بر تایپوگرافی
پیشتر، استفاده از فونت های زیبا بسیار هزینه بردار بود و موجب می شد هر فردی قادر نباشد هزینه طراحی های تایپوگراف را بپردازد. اما امروزه با گذشت زمان این گونه از طراحی ها بسیار مقرون به صرفه شده و افراد تاکید بیشتری به این دسته از طراحی ها دارد. چرا که طراحی های تایپوگراف ظاهری زیبا برای وب سایت شما به وجود می آورد و کلمات توجه شما را بیشتر جلب می کنند. شرکت طراحی سایت
. استفاده از تصاویر و ویدیوهای پس زمینه با سایز بزرگ
یکی از ساده ترین روش هایی که شما می توانید به موجب آن وب سایت خود را از دیگران متمایز کنید، استفاده از محتوای برجسته است. بکار گیری تصاویر و ویدیوهای بزرگ در پس زمینه جذاب ترین راه برای دست یابی به این هدف است.
. رشد استفاده از طراحی های مسطح
طراحی های مسطح و رنگارنگ در یک سال گذشته استفاده چشمگیری داشته است. یک نمونه بزرگ از طراحی های مسطح و تخت را شرکت گوگل در سال گذشته برای طراحی های خود به کار برده است. سایت گوگل پلاس نمونه ای از این طراحی است.
طراحی وب سایت
شرکت طراحی سایت
 
بالا پایین