Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

سئو سایت و چگونه سایت سئو شده را نگهداریم؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار تکنولوژی و فناوری اطلاعات
Konu Başlığı سئو سایت و چگونه سایت سئو شده را نگهداریم؟
نویسنده موضوع mahtabnaderimc
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan mahtabnaderimc

mahtabnaderimc

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Jun 15, 2016
ارسالی‌ها
20
پسندها
5
امتیازها
0

اعتبار :



سئو سایت و چگونه سایت سئو شده را نگهداریم؟

زمانی که شما سئو سایت را انجام دادید و سایت شما در صفحه اول گوگل قرار گرفت این فکر را نکنید که کار شما تمام شده است و سایت در صفحه اول برای همیشه باقی می ماند.بلکه سئو سایت پروسه ای همیشگی است و برای نگهداری و بالا ماندن سایت خود باید به روال سئو سایت ادامه دهید.


نگهداری از سئو سایت

زمانی که شما سئو سایت را انجام دادید و سایت شما در صفحه اول گوگل قرار گرفت باید بدانید که دیگر سایت ها نیز برای رسیدن به صفحه اول گوگل در حال تلاش و فعالیت می باشند. پس بنابراین برای اینکه در این رقابت موفق باشید می بایست تلاش خود و اقدامات سئو سایت را ادامه دهید.
ترافیک سایت در سئو

ادامه پروسه سئو سایت

بدین منظور می بایست پروسه سئو سایت را ادامه دهید تا علاوه بر حذف موقعیت به رنکینگ بالاتر نیز برسید. تولید محتوا و به روز رسانی قوی تر سایت ، تهیه بک لینک و تبلیغات در دیگر سایت ها ، فعالیت در شبکه های اجتماعی اقدامی در خصوص ارتقا سئو سایت شما می باشد.

سئو سایت و اهمیتی که تگ h1 دارد

تگ h1 برای تیتر و هدینگ اصلی برای هر صفحه از سایت شما می باشد و در واقع هر صفحه از سایت تگ h1 مربوط به خود را دارد. سئو سایت در درون سایت در لیست متعددی از آیتم ها مطرح می شود که در نظر گرفتن و پیاده سازی h1 یکی از مهم ترین فاکتورها می باشد.

فروش اقساطی خودرو ، طراحی لوگو ، خرید بک لینک ،انجام پایان نامه، سئو سایت ،سئو ، دوربین مدار بسته ، سئو سایت ،سئو ، پایان نامه ، تور لحظه آخری ، فروش دوربین مدار بسته ، ترجمه مقاله ، بک لینک ، یو پی اس ، تعمیر تلویزیون ، پشتیبانی سایت ، ترجمه مقاله isi

تگ h1 در سئو سایت

شما برای هر صفحه از سایت خود عنوان و تیتری را دارید که برای اینکه بتوانید این تیتر و عنوان را به گوگل بشناسانید می بایست در تگی آن را قرار دهید. تگ h1 بدین منظور می باشد و می تواند به شما کمک نماید که تیتر صفحه خود را به گوگل بشناسانید.
تگ ها در سئو سایت

مناسب ترین تگ h1 صفحات در سئو


فروش لیزینگی خودرو ، فروش اقساطی خودرو ، فروش اقساطی خودرو ، فروش لیزینگی خودرو ، پیش فروش خودروهای وارداتی ، پیش فروش خودروهای وارداتی



هر صفحه تگ h1 مجزا و مختلفی دارد. اما اگر تمامی تگ h1 موجود در صفحات سایت شما حول کلمه کلیدی اصلی سایت شما باشد می تواند کمک نماید تا در کلمه کلیدی اصلی سایت خود نیز و سئو سایت قدرتمند گردید.





سئو سایت و SEM چگونه مرتبط می گردند؟

SEO و SEM دو واژه بسیار مرتبط به هم و وابسته به هم می باشند. سئو سایت SEO مخفف search engine optimization و SEM مخفف search engine marketing می باشد. در واقع سئو مخفف بهینه سازی موتورهای جستجو و سم مخفف بهینه بازاریابی موتورهای جستجو می باشد. در ادامه به تشریحی دقیق تر در خصوص دو واژه sem و seo خواهیم پرداخت


ثبت نام دانشگاه بدون کنکور
ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور
ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی بدون کنکور
ثبت نام دانشگاه پیام نوربدون کنکور


SEO سئو چیست

سئو سایت SEO به مخفف بهینه سازی موتورهای جستجو ، هدف خود را نمایش سایت در کلمه کلیدی مشخص در صفحه اول گوگل و یا دیگر موتورهای جستجو قرار می دهد. در واقع هدف گوگل تطبیق سایت با الگوریتم های گوگل می باشد که در این میان لیستی از متریک های SEO سئو سایت را شامل می گردد. سئو شامل متریک های درونی سایت و نیز بیرونی سایت می باشد.SEM چیست؟

SEM مخفف بازاریابی موتورهای جستجو هدف خود را افزایش نمایش لینک سایت در موتورهای جستجو قرار می دهد تا به واسط آن درصد کلیک به سمت سایت نیز افزایش دهد. در واقع SEM هدف خود را افزایش دیده شدن لینک سایت در موتورهای جستجو قرار می دهد.
معرفی سایت به گوگل

تفاوت SEM و SEO

SEM و SEO دو واژه بسیار نزدیک به هم می باشند با این تفاوت که SEM واژه ای گسترده تر می باشد و در واقع SEO سئو زیرمجموعه ای از SEM می باشد. SEM هدف خود را جذب بازاریابی از موتورهای جستجو قرار می دهد و در این میان از تبلیغات ، برندسازی و نیز سئو سایت استفاده می نماید تا به هر طریقی میزان نمایش لینک سایت و به طبع آن میزان کلیک ورودی از موتورهای جستجو را افزایش دهد.





 
بالا پایین