Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

استفاده از عکاسی در طراحی وب سایت :(بخش اول)

  • نویسنده موضوع SH369
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش نرم افزار
Konu Başlığı استفاده از عکاسی در طراحی وب سایت :(بخش اول)
نویسنده موضوع SH369
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan SH369

SH369

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Sep 8, 2016
ارسالی‌ها
43
پسندها
5
امتیازها
0

اعتبار :

[h=2]استفاده از عکاسی در طراحی وب سایت :(بخش اول)[/h]
قدرت یک المان بصری قوی نه تنها بسیار خارق العاده است، بلکه دلیل وجود صنعت طراحی وب سایت نیز وابسته به آن است. آنچه ما می بینیم و گونه ای که با آن ارتباط برقرار می کنیم، فاکتور مهمی در تعیین رفتارهای ما و بنابراین چرخه زندگی ما دارد.

تا به حال افرادی را ملاقات کرده اید که از نزدیک برف را ندیده باشند؟ مردمی که در کشورهای گرمسیری زندگی می کنند ممکن است تنها راجع به برف شنیده ، اما از نزدیک آن را تجربه نکرده باشند. اما ابزاری مانند عکس و ویدیو نزدیک ترین حالتی هستند که به فرد امکان مشاهده یک تجربه را می دهد، بدون آنکه فرد در مکان وقوع آن حضور داشته باشد. شرکت طراحی سایت

هنگامی که شما یک وب سایت طراحی می کنید، استفاده از علائم بصری مناسب بسیار اهمیت دارد. یکی از این علائم بصری عکس است. یک عکس صحیح و خوب می تواند یک طراحی عالی را به ارمغان بیاورد. اما بخاطر داشته باشید که تنها عکس های خوب و صحیح این ویژگی را دارند.

به تضاد توجه نمایید: شما ممکن است یک عکس خوب داشته باشید و بخواهید مطلبی را روی آن قرار دهید، از این قانون ساده استفاده کنید: زمینه روشن، متن با المان تیره و بالعکس. در صورتی که می خواهید در زمینه روشن متن روشن قرار دهید می توانید برای متن خود سایه قرار دهید.
طراحی وب سایت
شرکت طراحی سایت
 
بالا پایین