Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

کاربرد دایره در طراحی وب سایت

  • نویسنده موضوع SH369
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı برنامه نویسی
Konu Başlığı کاربرد دایره در طراحی وب سایت
نویسنده موضوع SH369
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan SH369

SH369

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Sep 8, 2016
ارسالی‌ها
43
پسندها
5
امتیازها
0

اعتبار :

[h=2]کاربرد دایره در طراحی وب سایت[/h][h=2]استفاده از دایره ها جدیداً در طراحی وب سایت ها، لوگو ها و تبلیغات استفاده بیشتری پیدا کرده است. دلیل این مسئله را نیز میتوان چنین بیان کرد که تا همین اواخر ساده نبود که بدون استفاده از تصاویر، عناصر دایره شکل ایجاد کرد. اما هم اکنون به موجب سهولتی که CSSS در زمینه ساخت دایره ها برای ما فراهم کرده است، استفاده از این عنصر بصری در طراحی سایت بسیار بیشتر شده است.
بسیاری عقیده دارند که استفاده از دایره در طراحی ها، کار را مشکل می سازد. اما با یک طراحی وب سایت دقیق و فضای سفید کافی، یک طراحی دایره ای میتواند ظاهری جدید و مطلوب به سایت شما بدهد.
در ادامه ما به چند محدوده کلیدی اشاره میکنیم که بکار گیری دایره در آن ها میتواند بسیار مناسب باشد.[/h][h=3]لوگوها[/h]استفاده از یک لوگوی دایره ای شکل نه تنها به طراحی شما یک آرامش و سادگی میدهد، بلکه همچنین حس کمال و ممتاز بودن را القا میکند. دایره یکی از سمبل های بسیار قدیمی برای بشر میباشد که معرف خود زندگی است. امروزه استفاده از دایره در طراحی لوگو بسیار رایج شده است.
[h=3]آیکون ها[/h]استفاده از دایره برای آیکون ها احتمالاً یکی از رایج ترین و قدیمی ترین روش های مورد استفاده در طراحی میباشد. احتمالاً به این دلیل که برای این آیکون ها از تصاویر استفاده می شده بنابراین نیازی به CSS برای بکار گیری آن ها نبوده است. حتماً دلیلی وجود داشته که استفاده از دایره ها برای آیکون تا به امروز ادامه داشته است، در حقیقت آیکون ها با دایره تطابق بیشتری پیدا میکنند. شرکت طراحی سایت
[h=3]توضیحات تصویری[/h]این روش امروزه به شدت مورد استفاده قرار میگیرد، شما با قرار دادن تصاویری در کادر دایره شکل در کنار یکدیگر، مراحل کلی و فعالیت هایی را که در کار خود انجام میدهید را به نمایش می گذارید.
[h=3]مسیرهای سایت[/h]استفاده از دایره برای مسیر های وب سایت شما مثلاً برای صفحه درباره ما، تماس با ما، محصولات و غیره نیز بسیار کاربردی میباشد.
در نهایت شما همیشه میتوانید با بکارگیری صحیح دایره در یک فضای مناسب، مطلوب ترین تناسب بصری را به مخاطب خود القا نمایید.
طراحی وب سایت
شرکت طراحی سایت
 
بالا پایین