Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

اگر نیمتوانید اپل ایدی بسازید فقط از مراکز معتبر خرید کنید

اطلاعات موضوع

Kategori Adı آی فون
Konu Başlığı اگر نیمتوانید اپل ایدی بسازید فقط از مراکز معتبر خرید کنید
نویسنده موضوع applecard
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan applecard

applecard

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Dec 26, 2016
ارسالی‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
0

اعتبار :

آیا قصد دارید یکی از آی دیوایس های شرکت اپل را خریداری کنید ؟ و یا از یکی از این دستگاه های دوست داشتنی استفاده میکنید ؟ تا به حال اطلاع داشتید که اپل ایدی دیوایس شما مهمترین قسمت آن است ؟ در واقع کلیه اطلاعات شما ، اطلاعات مخاطبین ، شماره ها ، پیام های کوتاه و چند رسانه ای و هم چنین عکس ، ویدیو و کلیه اطلاعات مهم شما با اکانت اپل ایدی در دسترس خواهند بود ؟ شما با داشتن یک اکانت اپل ایدی حتی میتوانید چندین دیوایس اپلی خود را مدیریت کنید ! پس با موضوع مهمی برخورد کرده اید . اما در ادامه قصد داریم کلیه جوانب این موضوع را بررسی کنیم . از صفر شروع کنیم ! اپل ایدی چیست ؟ چه کاربری های دارد ، امنیت اطلاعات شما چگونه تضمین میشوند ؟ عجله نکنید در ادامه این مقاله با اپل کارت 24 همراه باشید …

اپل ایدی چیست ؟
اپل آیدی یک شناسه کاربری مختص استفاده از دیوایس های شرکت اپل است . این اکانت یا شناسه اپل در واقع معرف شما به شرکت اپل خواهد بود . مهم نیست شما از کدام دیوایس این شرکت استفاده میکنید .. آیفون یا آیپاد ؟ اپل واچ یا آیپد و یا حتی یک مک بوک قدرتمند ! در همه ی این دیوایس ها برای دانلود برنامه گرفته تا فعالسازی کلیه امکانات دیوایس خود به اپل ایدی نیاز دارید . جهت ساخت اپل ایدی به یک ایمیل معتبر ، اطلاعات تماس کامل ، هویت و آدرس معتبر کشوری به غیر از ایران احتیاج داریم ! متاسفانه کشور عزیزمان در شرایط تحریم در این مورد نیز مظلوم واقع شده است . پس از ساخت اپل ایدی شما قادر به استفاده از تمامی امکانات دیوایس . دسترسی به اپ استور جهت دانلود برنامه و بازی و همچنین 5 گیگابایت فضای اختصاصی آی کلود جهت ذخیره اطلاعات و پشتیبان گیری خواهید بود .
اپل ایدی کدام کشور معتبر است ؟
به صورت کلی تفاوت چندانی در اعتبار اپل ایدی کشور ها نیست . اما پیشنهاد ما به شما اپل ایدی کشور آمریکا است . با داشتن اپل ایدی معتبر آمریکا امکان خرید گیفت کارت های کشور آمریکا که 90% گیفت های بازار را تشکیل میدهند، دسترسی سریع تر به آپدیت ها و برنامه های جدید را خواهید داشت . همچنین بسیاری از نرم افزار ها و بازی های ارائه شده فقط در استور آمریکا ارائه میشود .
خرید اپل ایدی معتبر آمریکا از اپل کارت
با توجه به شرایط تحریم و پیچیدگی مراحل ساخت اپل ایدی امکان خرید اپل ایدی در اپل کارت 24 فراهم گردیده است . کافیست اپل ایدی مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس با یک کلیک و پرداخت هزینه اطلاعات اپل ایدی بلافاصله به صورت خودکار برای شما ایمیل و پیامک خواهد شد . ما به شما یک اکانت اپل ایدی معتبر و فعال با اطلاعات کامل ، سوالات امنیتی و … ارائه میدهیم . کلیه اکانت های ما قابلیت تغییر ایمیل ، رمز عبور و سوالات امنیتی را خواهد داشت .
چرا باید به شما اعتماد کنیم ؟
اپل کارت 24 دارای نماد اعتماد 2 ستاره از وزارت صنعت و معدن و تجارت بوده و کلیه فعالیت های خود را زیر نظر نهاد های مربوطه و با مجوز کامل انجام میدهد . هر اکانت اپل ایدی تنها به یک نفر فروخته خواهد شد و پس از فروش هر اکانت به صورت کامل از سیستم حذف میگردند . دقت کنید با خرید اپل ایدی ارزان با مشکلاتی از جمله عدم پشتیبانی های آتی و از کار افتادن گوشی همراه خود دچار نشوید ! همچنین امکان تغییر کلیه اطلاعات اپل ایدی اعم از کلمه عبور ، ایمیل ، سوالات امنیتی ، ایمیل نجات و تاریخ تولد برای کاربران فراهم خواهد بود . پشتیبانان ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مشکلات شما هستند .
تفاوت اپل ایدی آماده و اپل ایدی با ایمیل دلخواه چیست ؟
اپل ایدی آماده یک اکانت از قبل ساخته شده بوده که با ایمیل های شرکت ما ساخته و وریفای ( فعال ) شده است . مزیت این محصول تحویل فوری بلافاصله پس از خرید است . همچنین امکان تغییر کلیه اطلاعات اپل ایدی آماده نیز فراهم است . در اپل ایدی با ایمیل دلخواه اکانت شما با ایمیل ارائه شده توسط شما ساخته و وریفای خواهد شد . اپل ایدی دلخواه تحویل فوری ندارد و کارشناسان ما باید حتما جهت وریفای اپل ایدی با شما تماس بگیرند . این پروسه بین 2 تا 8 ساعت کاری زمان خواهد برد. در صورتی که نیاز فوری به خرید اپل ایدی آنلاین دارید . اپل ایدی فوری انتخاب مناسبی خواهد بود . جهت خرید اپل ایدی معتبر آمریکا میتوانید از طریق این لینک اقدام نمایید .
 
بالا پایین