Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

نکاتی برای طراحی سایت Startup

  • نویسنده موضوع SH369
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı برنامه نویسی
Konu Başlığı نکاتی برای طراحی سایت Startup
نویسنده موضوع SH369
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan SH369

SH369

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Sep 8, 2016
ارسالی‌ها
43
پسندها
5
امتیازها
0

اعتبار :

این روزها می توان رشد وب سایت های Startup را به خوبی مشاهده کرد که نشان دهنده آزادی ابراز ایده ها و تفکرات در جهان می باشد. با این حال، طراحی این چنین وب سایت هایی نباید لزوماً سرمایه گذاری شده باشد و یا دارای طراحانی است که کم تجربه هستند و امیدوارند که این وب سایت به موفقبت برسد.
بنابراین استفاده از نکات طراحی وب سایت برای startup ها بسیار ضروری می باشد و ما تمایل داریم تا در این مقاله به نکاتی اشاره نماییم
ساده سازی
بسیاری از وب سایت های Startup دارای گرافیک های زیاد، انتخاب ها و گزینه های زیاد می باشند. وب سایت خود را ساده سازی کرده و از گزینه های غیر ضروری خودداری نمایید. مواردی را در وب سایت خود قرار دهید که بیشتری اهمیت را دارند.
همچنین مسیرهای سایت شما باید بسیار ساده باشند. از مسیرهای رایج ساده استفاده کنید که شامل مواردی چون جستجو، لوگوی قابل کلیک و هر آنچه می باشد که کاربر بیش از موارد دیگر استفاده می کند.
از موارد مهمی که در نظر گرفتن ان ها ضروری است می توان به این گزینه ها اشاره کرد:
سلسله مراتب بصری: اطمینان حاصل نمایید که این سلسله مراتب بصری قوی باشد. یعنی تیترهای اصلی بسیار بزرگتر از تیترهای فرعی و محتوا باشند. دکمه هایی که اهمیت بیشتری دارند باید از لحاظ اندازه بزرگتر از بقیه باشند و رنگی برایشان انتخاب شود که به راحتی دیده شوند. شرکت طراحی سایت
تضاد: بر روی تضاد در وب سایت خود به شدت کار کنید. رنگ هایی را انتخاب کنید که در کنار یکدیگر تاثیر عمیقی بر دید بیننده می گذارند. همچنین شما باید بتوانید با استفاده از تضاد برخی گزینه ها را مهم تر از گزینه های دیگر نشان دهید. المان های وب سایت شما باید به سادگی از یکدیگر تفکیک شوند.
جریان: در روندهایی مانند ثبت نام وب سایت، از گزینه های غیر ضروری مانند جمع آوری اطلاعات شخصی خودداری نمایید. همه تلاش شما باید بر این موضوع متمرکز باشد که هرچه بیشتر تجربه کاربری را ساده سازید. موارد غیر ضروری نباید جایگاهی در وب سایت شما داشته باشد. جریان برقراری ارتباط ساده را در وب سایت خود حفظ نمایید.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Google
بالا پایین