Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تاثیر محتوای مفید در موفقیت طراحی سایت

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مفاهیم حرفه ای طراحی سایت
Konu Başlığı تاثیر محتوای مفید در موفقیت طراحی سایت
نویسنده موضوع sitecode
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sitecode

sitecode

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Nov 13, 2015
ارسالی‌ها
50
پسندها
46
امتیازها
0

اعتبار :

[FONT=B_Nazanin]تاثیر محتوای مفید در موفقیت طراحی سایت












[/FONT]

[FONT=B_Nazanin]تاثیر محتوای مفید در موفقیت طراحی سایت ، مسئله ای است که در این مقاله از سری مقالات خدمات طراحی سایت لیموترش می خواهیم به تحلیل و بررسی آن بپردازیم لذا اگر به این مسئله علاقه مند می باشید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید . هنگامی که تصمیم به راه اندازی یک وب سایت می گیرید ، موارد بسیاری وجود دارد که می بایست در طول انجام پروژه طراحی سایت مد نظر داشته باشید . معمولا یکی از مواردی که در آغاز پروژه های طراحی سایت توجه کمتری به آن می شود ، مطالب وب سایت می باشد . اما این موضوع به عنوان یکی از مهم ترن و تاثیرگذارترین موارد در طراحی سایت به حساب می آید و نیازمند توجه ویژه ای می باشد ، از این رو در ادامه با نکاتی مهم در راستای تولید محتوای مفید و کاربر پسند با شما کاربران عزیز همراه خواهیم بود .

خلاصه نویسی :

همان طور که می دانید امروزه با حجم بسیاری از اطلاعات در سراسر فضای مجازی مواجه می باشیم . اکثر کاربران اینترنت خواهان دست یابی به بیشترین بازده در کمترین زمان می باشند بنابراین اگر می خواهید بازدیدکنندگان وب سایت تان روزبه روز افزایش یابند ، محتوای وب سایت تان را به طور مختصرتهیه کنید .

با موتور های جستجوگر سازگار باشید !

سعی کنید محتوای سایت تان را مطابق استاندارد های موتور های جستجو گر تولید نمایید زیرا موتور های جستجو گر روزانه وب سایت های بسیاری را آنالیز می کنند و قطعا وب سایت هایی که دارای محتوای مفید و سازگار با اصول این موتور ها می باشند از رتبه ی بهتری برخوردار خواهند بود .

برقراری ارتباط با کاربران سایت :

همواره یکی از بهترین راهکار ها در جذب بیشتر کاربران ، درگیر نمودن آن ها با خدمات طراحی سایت می باشد . به بیان ساده تر یعنی کاربران به آسانی بتوانند با وب سایت شما ارتباط برقرار نماید و اطلاعات مورد نظر خود را با شما به اشتراک بگذارند . این مسئله نیز همانند سئو وب سایت می بایست در شروع فرآیند طراحی سایت رعایت گردد . با مخاطبین وب سایت تان دوستانه برخورد کنید ! هر چقدر محتوای وب سایت تان دارای لحنی زیباتر و صمیمی تر باشد کاربران بیشتری را به خود جذب خواهد نمود .



[/FONT]
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Google
بالا پایین