Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

چگونه تعداد کاربران سایت خود را افزایش دهیم؟

  • نویسنده موضوع portal
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مفاهیم حرفه ای طراحی سایت
Konu Başlığı چگونه تعداد کاربران سایت خود را افزایش دهیم؟
نویسنده موضوع portal
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan portal

portal

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Mar 5, 2016
ارسالی‌ها
25
پسندها
23
امتیازها
0

اعتبار :

چگونه تعداد کاربران سایت خود را افزایش دهیم؟


فرقی ندارد که کسب و کار کوچکی دارید یا صاحب یک تجارت بزرگ و کلان هستید، تعداد کاربران طراحی وبسایت برای کسب و کار شما اهمیت بسیاری دارد. اگر بتوانید عملکردهایی که باعث جذب ترافیک و افزایش تعداد کاربران طراحی سایت می شود را به خوبی اجرا کنید، مطمئن باشید که در مسیر درستی قرار گرفته اید.

البته باید بدانید که تنها این نکته کفایت نمی کند. در چنین شرایطی احتمالاً شما باز هم از کم بودن تعداد بازدیدکنندگان سایت یا کاربران طراحی سایت خود راضی نخواهید بود. زیرا شما قدر نیستید آنها را به ادامه فعالیت در وب سایت خود تشویق کنید.

هرچه المان های طراحی سایت کم تر باشد، وب سایت طراحی شده بهتر عمل می کند
هنگامی که موضوع طراحی وبسایت به میان می آید، باید طراحی سایت خود را ساده ایجاد کنید. برخی سیستم عامل های طراحی سایت، گذاشتن تعداد بسیاری عکس ، دکمه های فراخوانی به سهیم شدن، تب های جستجو و فرم ها را تا جایی که امکان دارد برای تان ساده می سازند، اما دارا بودن این موردها خیلی قادر نیست کاربران سایت را به مشتری های طراحی سایت آینده تان تبدیل کند. افراد از طراحی سایت ها بازدید می نمایند تا بتوانند هدف سایت را به سرعت درک کنند و به آسانی بتوانند در مطالب طراحی سایت جستجو کنند، ولی اگر طراحی سایت شما پر از موردهای گوناگون باشد، این کار برای آن ها خیلی دشوار می شود.

قرار دادن دکمه Call To Action در تمام صفحات طراحی سایت
دکمه های فراخوانی به سهیم شدن خیلی برای بازدیدکنندگان سایت مهم است تا بتوانند بدین وسیله مشتری سایت شما شوند، از این رو بایست دکمه های فراخوانی به سهیم شدن زیادی در صفحه های سایت بگذاریم؟ خطای است. گذاشتن تعداد بسیاری از این دکمه ها سبب می شود تا مشتری سایت سردرگم شود. یک دکمه فراخوانی به سهیم شدن در هر صفحه از طراحی سایت قادر است مناسب ترین راه تشویق مخاطبان سایت به انجام عملکردی هایی در طراحی سایت باشد.

تست ارزیابی کاربردی طراحی سایت
بر اساس Darryl Stevens، رئیس شرکت طراحی سایت Digitech، شما بایست هر چیزی را در طراحی وبسایت مورد آزمایش بگذارید و در این امر نبایست آزمایش A/B را فراموش نمایید. او تاکید می کند که "آزمایش 55 ثانیه ای" را برای ارزیابی طراحی کلی سایت تان نیز بایست اجرا نمایید. از صفحه سایت خود اسکرین شات تهیه نمایید تا قادر باشید به ارزیابی سایت خود بپردازید. در این زمینه می توانید از اشخاص دیگری نیز بخواهید تا نظرشان را راجع به طراحی و یا مولفه های موجود در طراحی سایت بگویند.

استفاده از عکس و ویدئو
بیشتر مخاطبان به وسیله ظاهر دیداری جذب یک طراحی سایت می شوند. آن ها عاشق عکس و فیلم هستند که این کار سبب می شود تا در زمان خود صرفه جویی نمایند، به این خاطر که بدین وسیله در حداقل زمان کالاها و خدمات سایت را درک می نمایند و می شناسند. عکس ها و ویدئوها سبب می شوند تا کاربر در طراحی سایت احساس راحتی نماید و بیشتر میل به خرید از سایت داشته باشد.

مخاطبان سایت ترجیح می دهند تا پیش از اینکه وارد گام پرداخت طراحی وبسایت فروشگاهی شما شوند، به طور دیداری موردهایی از کالا یا خدمات را مشاهده کنند و گوش دهند. تا زمانی که می شود این کار را برای آن ها مهیا کنید تا مخاطبان بتوانند تجربه خوبی از کالاها و خدمات شما به دست بیاورند و راجع به این تجربه با دوستان و آشنایان خود حرف بزنند.

استفاده از فایل های اجتماعی
هنگامی که یک شخص به دنبال یک کالا و یا خدمات تازه است، نخستین کاری که می نمایند این است که از دوستان و اشخاص مورد اعتماد درخواست می نمایند که اگر پیشنهادی در این زمینه دارند به آن ها ارائه دهند. شما می توانید از این قضییه به نفع خود بهره بگیرید تا قادر باشید تعداد کاربران سایت خود را بیشتر کنید.

مناسب ترین فرم اسناد اجتماعی این است که گفته ها و تجربه های مشتری ها، پسند ها و به اشتراک گذاری ها را در طراحی سایت تان در معرض نمایش بگذارید. این موردها بایست در زمان های درستی در طراحی سایت گذاشته شود تا مخاطبان و کاربران سایت بتوانند به آسانی آن ها را ببینند. گذاشتن چنین موردها و مدارکی در مقابل مخاطبان طراحی سایت تان، یکی از مناسب ترین موردهایی است که می توانید برای جلب نظر مخاطبان سایت و تبدیل آن ها به مشتری های طراحی سایت خود به کار ببرید.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Google
بالا پایین