Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

آنچه در طراحی سایت رستوران باید بدانید

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مفاهیم حرفه ای طراحی سایت
Konu Başlığı آنچه در طراحی سایت رستوران باید بدانید
نویسنده موضوع sitecode
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sitecode

sitecode

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Nov 13, 2015
ارسالی‌ها
50
پسندها
46
امتیازها
0

اعتبار :

[FONT=B_Nazanin]آنچه در طراحی سایت رستوران باید بدانید



0


0


0








[/FONT]

[FONT=B_Nazanin]آنچه در طراحی سایت رستوران باید بدانید : همانطور که می دانید امروزه انجام طراحی سایت ، به عنوان یکی از ملزومات هر نوع کسب و کاری تلقی می شود . لذا رستوران ها نیز از این قائله مستثنا نمی باشند و برای پیشرفت و گسترش کسب و کارشان نیازمند انجام فرآیند طراحی سایت می باشند . یک طراحی سایت رستوران زمانی به موفقیت می رسد که کاملا متناسب با نیاز کاربران وب سایت طراحی شده باشد و بخش خدمات طراحی سایت وب سایت به گونه ای باشد که تا حد امکان تمامی نیاز های کاربران وب سایت را بر طرف سازد . در صنعت رستوران ، وب سایت های قدرتمند و جذاب از اهمیت بالایی برخوردار می باشند چرا که می توانند دیدگاهی مناسب از فضای درونی رستوران را در اختیار کاربران آنلاین قرار دهند .

در این مقاله از سری مقالات آموزشی طراحی وب سایت لیموترش قصد داریم شما کاربران عزیز را با برخی از اصول کاربردی در طراحی سایت رستوران آشنا نماییم لذا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید .
کاربران وب سایت :

پیش از طراحی سایت رستوران می بایست مخاطبین وب سایت تان را مشخص کنید . بسته به مکانی که رستوران شما در آن قرار دارد مشتریان اصلی شما مشخص خواهند شد ، از این رو حتما باید این مسئله را در فرآیند طراحی وب سایت تان در نظر بگیرید . هم چنین این نکته را به خاطر بسپارید که یکی از ترفند های کاربردی در افزایش جذب مخاطبین ، ارائه پیشنهاد های ویژه برای کاربران وب سایت می باشد .
رنگ بندی وب سایت رستوران :

آیا تا به حال به رنگ بندی وب سایت های رستورانی دقت نموده اید ؟ رنگ های پرکاربرد در طراحی سایت های رستوران معمولا سفید ، مشکی ، قهوه ای و قرمز می باشد . البته ممکن است وب سایت های دیگری وجود داشته باشند که از دیگر رنگ ها در طراحی سایت شان استفاده کرده باشند اما بیشتر وب سایت های رستورانی از این چهار رنگ استفاده نموده اند .


  • رنگ سفید نشان دهنده ی آزادی ، تازگی و خلوص می باشد .
  • رنگ مشکی به نحوی نشان دهنده ی قدرت می باشد و موجب افزایش زیبایی تصاویر وب سایت می شود .
  • رنگ قهوه ای نشان دهنده ی سنت گرایی ، استحکام و امنیت می باشد .
  • رنگ قرمز معمولا در طراحی وب سایت های فست فود مورد استفاده قرار می گیرد و نشان دهنده ی حس اشتیاق می باشد



[/FONT]
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Google
بالا پایین