Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

پژو از طرح مفهومی L500 R HYbrid رونمایی کرد

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سایر موضوعات
Konu Başlığı پژو از طرح مفهومی L500 R HYbrid رونمایی کرد
نویسنده موضوع start11
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan start11

start11

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 23, 2017
ارسالی‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
www.didogram.com

اعتبار :

پژو با طراحی خودروی مفهومی L500 R Hybrid قصد دارد آینده‌ی مسابقات اتومبیلرانی را نمایش دهد. این طرح مفهومی همچنین گذشت یک قرن از قهرمانی داریو رستا با خرید خودروی(قیمت خودرو،قیمت ماشین کار کرده) L45 پژو در مسابقات ایندیاناپولیس 500 سال 1916 را جشن می‌گیرد.
این خودروی عریض و کم‌ارتفاع، قدی برابر یک متر و وزنی برابر با 1000 کیلوگرم دارد. موتور هیبریدی برقی آن دارای ماکسیمم گشتاور 730 Nm و توان تولیدی 500 BHP است. این موتور صفر تا صد 2.5 ثانیه‌ای را برای L500 R تامین می‌کند. این خودرو می‌تواند از سرعت صفر، یک کیلومتر را فقط در 19 ثانیه بپیماید. موتور بنزینی توربوشارژ آن 270 اسب‌بخار تولید می‌کند و همچنین به دو موتور الکتریکی مجهز است، یکی برای هر محور.(ورود به وب سایت)
))
پژو این خودرو را برای ادای احترام به خودروهای مسابقه‌ای صد سال پیش خود طراحی کرده است، به همین دلیل پشت آن ظاهر تر و تمیزی دارد و جزئیات زیادی در آن دیده نمی‌شود. در همین حال، آنها نگاهی هم به آینده داشته‌اند و کابین i-Cockpit هولوگرافیک را روی این خودرو سوار کرده‌اند. در واقع به جای i-Cockpit فعلی، L500 R از دو دیسک برای ایجاد هولوگرام‌ها استفاده خواهد کرد.
به جای قرار دادن دو صندلی، که خودروهای مسابقه‌ای یک قرن پیش (مانند L45) از آن استفاده می‌کردند، این بار ماشین را به صورت تک‌سرنشین ساخته است. علاوه بر استفاده از بعضی از ایده‌های طراحی شاسی‌بلند 3008 جدید، پژو از ترکیب رنگی آبی و مشکی که در خودروی L45 هم دیده می‌شد استفاده کرده است. در ادامه عکس‌هایی از این خودروی مفهومی فوق‌العاده را مشاهده می‌کنید:
 
بالا پایین